https://www.ilmotorsport.de/shop/articl ... 1b0cd719bfCelkove dojmy:
- super vec, za ty penize to stoji
- instalace vcelku jednoducha
- navod prilozen, lepsi je si ale stahnout barevne PDF ze stranky obchodu
- nemusim svitit mlhovkama a setrim xenony
Sviceni:
- Sviti od otoceni klicku do okamziku zapnuti hlavnich svetel. Svetelny kuzel je siroky a rozptyleny.
- Po otoceni volice svetel do polohy 1 (tecka) sviti stale DRL, prida se parkovacky a zadni svetla (idealni mod do mestskych tunelu)
- Mlhovky jsou nezavisle na DRL, je mozne svitit DRL i mlhovkama najednou (pro fajnsmekry
) - staci mit zvolenout "tecku" a k tomu zapnout mlhovky. Mlhovky maji dost jasne viditelnou horni hranu kuzelu a sviti trochu pod hlavni svetla, nemelo by to oslnovat
Postup:
- auto na hever
- predni kola dolu (clovek ziska hodne mista)
- sundat kryt pred a kolama (zasauje i dolu pod naraznik) (v manualu k autu je kdyztak nacrt)
- odpojit stare mlhovky, odstroubovat socket, ve kterem jsou (pozor je k tomu prisroubovany i ostrik xenonu), vycvaknout a vyndat socket
- pro NC1, namontovani novych svetel je plug & play, do socketu presne padnou. Pro NC2+ je pry potreba neco uriznout
- Elektrika:
-- je potreba slozit 2x cerny konektor (zapojit opatrne dratky do konektoru - staci zastrcit az do zapadnuti)
-- Co se pojistek tyce, tak v navodu to vypada, ze to je strcene do prostredni ze 3 modrych pojistek pro hlavni svetla, ale to se tam bohuzel nevejde, musel jsem to dal az do ty treti (jak jsem vycet v manualu, tak jedna je pro hlavni svetla obecne a pak pro levy a pro pravy). Idealne jsem to chtel strcit do ty spolecny (prvni pozice), ale to uz vubec nejde
. Tak to je v ty treti a funguje
-- dalsi kabel je potreba napojit na zluto-cerny kabel, ktery ma v sobe stavu po nastartovani. V baleni je "skripec" (rozdvojka) a ruzovy konektor do rozdvojky. Bohuzel kabel, ktery se do toho ma strcit je opatren tureckym pulmesicem, tak je potreba to jen odskripnout, zamacknout do ruzoveho konektoru a zapojit do skripce. Vse pak funguje.
- Kabely z leve strany od pojistek do leve DRL je jednoduche protahnout, do prave DRL to je komplikovanejsi, ale stale celkem jednoduse proveditelne, bez odmontovavani cehokoliv dodatecneho. Protahl jsem to tam, kde vede tlusty svazek kabelu ke svetlum, mezi vzduchovym filterem, nadrzkou chladici smesi a prednim naraznikem (nahore).
Obrazek vyda za 1000 slov
- hever
- cerny konektor
- turecky pulmesic
- zapojeno do 3 pojistky
- socket s novou sestavou. Modul pridelan drcpaskama k originalnimu socketu mlhovky
- mlhovky + drl (je videt ostry obdelnik na zdi od mlhovek)
- mlhovky + xenon
- jen DRL