Winie´s Miata NA

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod Ryba » 28 říj 2020, 18:34

Noo tak super!
To mas dobry, zes to mel cim vypipat... Ja se musel vydal tou strastiplnejsi cestou a vsechny svazky sem kabel po kabelu rozrezal abych nasel, kde to zkratuje... navic jak mam ctyrklapku a spousta veci je pryc, tak sem si rek ze to udelam poradne a odlehcim par deka kabelu a hlavne uz me nebavilo kolik mi tam vsude mozne couha konektoru:D

Joo ziju ziju haha, akorat v Londyne a miata zakonzervovana v CR a projedu ji dycky jen parkrat do roka , kdyz se postesti:D
Uživatelský avatar
Ryba
špion
 
Příspěvky: 1031
Registrován: 26 led 2010, 01:02

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod Winie » 29 říj 2020, 12:03

Hele ITB na mě taky čeká, sice ne Maruha, ale GSXR1000. Původně jsem měl v plánu ji tam smažit letos, ale asi to neklapne. Docela bych se totiž projel :lol:

Takže asi si hodím na stůl druhou hlavu a začnu portovat a připravovat. Vyhlížím i nějaký vačky v jp, ale zatím nic moc není. Navíc v tom corona shitu se mi teď peníze zrovna nekumulují a 20K na vačky teď moc nemám :roll:
Obrázek
Winie
 
Příspěvky: 3535
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod Winie » 22 úno 2021, 10:53

Čau ve spolek, mám takový problém s relé co jsou v motorém prostoru před řidičem.

Auto jsem poskládal, nastartoval a fungovalo. Ale po chvíli, co běželo na volnoběh před dílnou, tak začal jít z palubní desky kouř. Zjistil jsem že shořel drát, který vede z pojistek do budíků. Z druhé strany je do něj přes pojistku, která přežila, napojený kabel právě z toho relé boxu, který je v motorovém prostoru u řidiče. Je tam několik relé, nevíte které relé řídí přední světla? Nemyslím výklop, ale samotné žárovky.

Ta rele co mám v autě jsou z původní elektroinstalace (tjst rok 90) a jsou tam dvě relé LA10 a LA12 + pojistka přes kterou šel drát do zadní světel. Při současné 1,8 elektroinstalaci mám to LA12 relé volné a zapojené mám jen to LA10 - tam si osobně myslím, že je příčina toho vyhoření.

Nemáte někdo schéma, nebo obrázek, kde by ta réle byla pojmenovaná, nebo specifikovaná dle roků výroby? (ten relé box se měnil z roku na rok). Zajímá mě hlavně TNS relé

Díky za pomoc
Obrázek
Winie
 
Příspěvky: 3535
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Winie´s Miata NA

Příspěvekod Winie » 15 zář 2021, 15:29

Ahoj, ve spolek. Protože tohle vlákno už je staré jak stránka sama, tak dám zase lehký update.

Od mého posledního se nějakým způsobem podařilo vyřešit hořící elektroinstalaci palubní desky tím, že se z velké části předělala.
A když už jsem v tom byl, tak jsem se ještě trošku pustil do motoru. Vzal jsem hlavu - stará byla přidřená, odvezl ji na repas, nechal sem ji lehce snížit a konečně se dokopal k doobjednání a dodělání ITB.
Věci jsem nakoupil u Dana v UK, poskládal a nahodil na motor.
DSC_0073_1624220677196_70_1_50.jpg

Do krabice jsem naházel novou jednotku, Wideband lambdu, naložil auto na podvál a valil jsem za Jindrou Vítem na Vysočinu do garáže JustRacing, aby mi naladil jednotku.
DSC_0113_1624220530370_70_1_50.jpg

No a tam se začalo srát snad vše co mohlo. Nejdřív se zjistilo, že Lambda je v háji, takže objednat novou. Ta přišla rychle. Pak se zjistilo, že je v háji samotná 4klapka, takže jsem si střihnul rychlé shánění ITB, ale sehnali jsme pouze verzi ze starší motorky, které né úplně přesně seděla, takže se z Polska objednala ta co byla původně.
Pak už mohl Jindra začít ladit, ale do toho se zase začali objevovat problémy s dobíjením, naštěstí to vyřešilo správné zapojení kabelu od alternátoru.
Po pár týdnech bylo naladějí mapy hotové a mohl jsem si auto odvézt zase zpět domů. Hrozně jsem si přál, aby to bylo po ose, ale v autě chyběla velká část interiéru a bohužel z motoru dost brutálně tekl olej, který doslova stříkal po celém motoráku.
Takže přišel další výlet s podvalem na krásnou Vysočinu.
Po příjezdu domů jsem jako první poskládal interiér, protože jsem se chtěl aspoň kousek projet (po 4 letech!) a zjistit jak vlastně moc špatný to s olejem je.
Jízda byla super, rohlík od ucha k uchu, který mi vydržel jen do doby než jsem po příjezdu do garáže otevřel kapotu. Myslím, že v motoráku bylo víc oleje, než v samotném motoru.
Takže shodit rozvody, ventildekl a mrknout odkud to teče. Protékala gufera na vačkách, přestože byla na repasu dávána nová od Elringu.
No nic, objednal jsem nová gufera, že je jen vyměním a hotovka. Ale prd.
DSC_0060_1_70.jpg

Takhle vypadají domečky od vaček a bohužel vačka byla v podobné kondici. Takže po konzultaci s Jindrou, jsem objednal Speedi sleeve od SKF (3 týdny čekání) na vačku a gufera nalepil na motorářský silikon a result?
Stále to teče.... Takže jediné řešení je nová hlava... No nic, tak jsem letos dojezdil.... Ale najel jsem asi 50km :roll:

Každopádně bych chtěl hrozně moc poděkovat jak Jindrovi, tak i Ferniemu za pomoc se zprovozněním auta!!!!
Obrázek
Winie
 
Příspěvky: 3535
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Předchozí

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků