No resil jsem to celkem dlouho. Hankooky jsem vybral nekdy v prubehu minuleho roku jako lepsi alternativu k T1R, ktere mam na druhe naprave od zacatku minule sezony. Chtel jsem neco mezi Toyo T1R a R1R a RS-2 vypadaly, ze by to mohly splnit. Bohuzel se prestaly vyrabet (pravdepodobne nekdy zacatkem 2011), takze kdyz jsem chtel v zime objednat, zjistil jsem, ze i kdyz je vsude maji, nikde nejsou skladem. Tak jsem resil, co vzit jineho s tim, ze asi nakonec vezmu T1R i na druhou napravu a bude pokoj. Driv jsem mel ve vyberu i nejake Kumha, ktere uz taky v CR nejsou a nic moc jineho se mi nelibilo. Pak jsem se podival na nemecke ebay a objevil tam par prodejcu, kteri meli jeste RS-2 skladem, i kdyz o neco drazsi nez v CR (pred ukoncenim vyroby cena i pod 1500, jestli si dobre pomatuju - ja kupoval za lehce pres 2000). Slibuju si od nich, ze nebudou mit tak mekkou bocnici jako T1R a nebudou se sjizdet tak "dokulata", zaroven snad vydrzi vic nez R1R, ktere byly pro me opravdu zbytecnost - kdybych mel auto jako vikendovku, treba i s obcasnymi navstevamy okruhu, tak bych je s klidem doporucil, i kdyz konkurence muze byt i lepsi...
Jeste k tomu hodnoceni T1R - hodne lidi si i stezuje i na jejich prilnaovst, tam jsem ja ale problem nemel, ale to muze byt i tim, ze je mam na zadni naprave, kde nejsou u MX-5 se seriovym vykonem a geometrii asi moc velke naroky na grip... Pravda je, ze na okruhu to byla tragedie - na vyjezdu hned z druhe zatacky jsem dostal pretacivy smyk a i kdyz si myslim, ze jsem ho zachytil celkem rychle, tak jsem skoncil v hodinach v roli divaka s volantem v dorazu
Treba R1R jsou oproti nim ve smyku krasne riditelne. Zase jsou ale opravdu lehke a levne. Vaha je zajimava i u tech RS-2 - 7,2kg.