Tak konečně zpátky na letňákách, tak krásně auto ztvrdlo...
Zároveň jsem konečně zajel na geometrii (Hradec Králové, pneuservis Kuthan), odkud jsem odjížděl s tím, že přední silentbloky v předních dolních ramenou jsou kaputt a snažit se s nimi o nějakou pořádnou geometrii nemá cenu. A taky s tím, že v hlavní přezouvací sezóně mi kompletní geometrii stejně neudělají, jen sbíhavost.
Tak mi udělali aspoň sbíhavost, ale jak jsem sjel z rampy, volant byl dost doleva, namísto doprava, kde byl po sundání nápravy, kvůli které jsem vyrazil vstříc geometrii... a chtěli za to 800, "super".
Ale aspoň jsem mohl být celou dobu u auta.
Tak jsem to jel reklamovat, že mi jako fakt nepomohli, takže mi to podle oka srovnali a je to lepší, ale stejně volant nemám přesně uprostřed. Teď, abych jel rovně, mám vodorovnou osu volantu cca na 8. a 2. hodině ciferníku. Každopádně už auto jede rovně, když si to přeju, ne chvíli doleva a chvíli doprava a to je podstatný (měl jsem asi -7° na obou kolech, takže místo sbíhavosti rozbíhavost jako blázen).
Stejně mě to ale štve, takže se ptám - dá se přesazením pozice volantu měnit pozici volantu dostatečně jemně, abych si jen přesadil volant o zub-dva vedle? Prostě to příští víkend zkusím a uvidím, jestli vůbec půjde sundat, viď Fernie
Tabulku hodnot sem ani dávat nebudu, protože to, co v ní je, platilo jen do tý doby, než jsem sjel z rampy...
nicméně odklony jsou blízké nule z kladné strany, takže žádná sláva, zadek dokonce ani nedokážou změřit, leda by přendali měřidla z předku na zadek...
tolik k pneuservisu Kuthan v HK.
Takle to vypadalo v průběhu ladění, s tím, že na záklon ani odklony se nesahalo, takže ty hodnoty asi platí
Střeše jsem opět nedávno dopřál impregnaci od Autoglymu, funguje krásně
A když už nám svítí slunko a všechen sníh je definitivně pryč, tak jsem konečně vyměnil koberečky za
nové origo Mazda, Luxury Black. Původní u řidiče byl v tak dezolátním stavu, až jsem se při každým nastupování styděl.
A během slunečného víkendu jsem si udělal dvoudenní výlet za kamarádkou z Polska, kde jsem ve Wroclavi potkal hned 3 Mazdy během jediného dne a druhý den v Karlowě vedle nás zaparkoval traktor...