froxic píše:Jako po pár dnech si zvykneš, ale jak píšeš, ani nic jiného nezbývalo. Dokonce mi po dovolené šla fyzička nahoru, jak kdybych každý den běhal Každopádně druhá posádka takové štěstí neměla a skončilo to nepěkně spáleným obličejem a hlavně nosem a nejspíše i lehčím úpalem. Je třeba se pořádně mazat klidně i faktor 50-100 (uši, nos) a jak jsem zmínil, perfektní je rozprašovač s vodou na lehké orosení se. Sice to funguje tak 5-10 sekund, ale to osvěžení je k nezaplacení. A kupodivu, když se dá střecha nahoru, tak se to pod ní nerozpeče jak ve stanu. Čekal jsem, že bude ze spodu rozpečená, ale to se neděje. Stačí tak nechat pootevřená okna pro proudění vduchu (ideální mít i špunty do uší ) a dá se ujet i stovky kilometrů. Hlavní je mít vyměněné těsnění u řadící páky, ať tolik nepeče středový tunel.
spooon píše:tak já sem asi blázen, já jel komplet trip až do Constanty bez střechy dálnice sme teda jeli tak 120, právě kvůli hluku. Jednou sem zkusil kus cesty se střechou (nemám klimu) a bylo to utrpení...
mx-5nd2.0 píše: někdy mám z těch příspěvků pocit, že nákupem ND místo NC jsem udělal životní výhru
1/ jede to i přes 200 se střechou dole
2/ ujedu 500km se střechou dole bez problémů a únavy
3/ zrychluje to s chuti až po těch 190
4/ nehřeje tunel
5/ nefouká mi za krk
6/ jde to používat jako daily
nevím, jestli se mi to jen zdá z těch příspěvků anebo na tom v Mazdě tak moc zamakali ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 100 návštevníků