Magda - NBfl 1,8 Sportive

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod m8rinek » 30 dub 2015, 20:22

Dorazil balík z UK... V něm originál Mazdasleed Rollbar, teda jenom jeho půlka, podélné vzpěry musím dodělat sám...
Přílohy
IMAG1378.jpg
IMAG1379.jpg
IMAG1380.jpg
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod m8rinek » 07 kvě 2015, 20:15

Návrat ke kořenům... Nicméně převratné zrychlení se nekonalo i když kola váží o třetinu méně (ta dlouhá převodovka na sportive je prostě zlo :/)... Stejně tak se uplně nekonala změna odezvy od volantu, ale to připisuji gumám.... Nicméně docela se mi tak to auto líbí... Tak uvidíme jaký bude další krok...
Přílohy
IMAG1388[1].jpg
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod TeeJay » 07 kvě 2015, 20:24

A konalo se aspoň něco, co bys pocítil? :) vypadá ale hezky, ať má kola jaký chce.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod m8rinek » 07 kvě 2015, 20:49

Jako na 16" mi to přišlo o něco žvejkavější, ale proti Dejvidově 1,6 s Bridgema to je pořád jak guma :/. Ještě možná zkusim přezout na R1R, tam byla odezva uplně jinde a bude jasno zda je to kolama/gumama...
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod AndrewG » 07 kvě 2015, 21:33

heh, to máš 6q prevodovku ne ? ta ma prave kratke prevody akurát dlhý prevod diferencialu no... keby si sa jej chcel ale zbaviť ... :D
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod dave27 » 07 kvě 2015, 21:39

Takle když kouknu na to zadní kolo zdá se mi, že máš dost vyvalený bočnice...Mam to stejně u Conti co mam teď, hrozně měkký boky a celý auto je na nich takový gumový...
Ex. MG-F 1998
Ex. Toyota MR2 1992
Mazda MX-5 Nb 1.6 2002---> NA 1.8 1996
Uživatelský avatar
dave27
 
Příspěvky: 267
Registrován: 02 lis 2013, 19:16
Bydliště: České Budějovice

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod m8rinek » 07 kvě 2015, 22:24

Ono se to zdá, ta Michelinka se tváří, že má ochranu patky a zesílenou bočnici, ale zutou jsem ji neviděl.... A taky tomu jízda neodpovídá :D. Přemýšlím nad aplikací SP 4,1, pilový diagramy hovořej pro, škoda tý krátký 6ky (kratší než v 5q), takže na cestování se 130kmph posune ještě o 500rpm vejš :/. Ona mi MX přijde stejně nad 150 nepoužitelná a nad 130 nepříjemná, ale ...
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod Dejvid » 08 kvě 2015, 00:01

Věř, že gumy dělaj strašně moc. Já nazul Toya a najednou jsem si řikal: kua kde je ta mazda,co jsem kupoval? Tak jsem dal starý Bridge s pevnym bokem a to hravý auto bylo zase zpět ;)
Dejvid
 
Příspěvky: 288
Registrován: 09 lis 2014, 15:29
Bydliště: Jičín

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod dave27 » 08 kvě 2015, 00:04

A co máš za Bridge, turanza, potenza?
Ex. MG-F 1998
Ex. Toyota MR2 1992
Mazda MX-5 Nb 1.6 2002---> NA 1.8 1996
Uživatelský avatar
dave27
 
Příspěvky: 267
Registrován: 02 lis 2013, 19:16
Bydliště: České Budějovice

Re: Magda - NBfl 1,8 Sportive

Příspěvekod Dejvid » 08 kvě 2015, 00:08

Jsou to nějaký starý Potenza tušim RE720...
Dejvid
 
Příspěvky: 288
Registrován: 09 lis 2014, 15:29
Bydliště: Jičín

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 15 návštevníků

cron