Minulý týden jsem se konečně dostal k tomu, abych Mazdu důkladně umyl po Mýtu. Následně na to, jsme se s kamarádem domluvili, že využijeme hnusného... ano hnusného počasí a ve slejváku půjdeme zkusit nějaké ty boky. Logika co?
Ničit AD08R by bylo škoda a hlavně by to moc nešlo, proto se konečně zužitkovaly šutroidní T1-R. Jak to šlo můžete posoudit na videu...
https://www.youtube.com/watch?v=3plkceApb1ENo a dnes jsem dokmil Fusso o další dvě vrsty, tak je zase minimálně na půl roku klid. A bych nezapomněl, dorazil i cooling plate (díky Desctructor!), takže už je na místě a sedí tam fakt pěkně. Další upgrade je teprve na cestě, ale o to více se na něj těším. Jedná se o brake stopper, který by měl zlepšit odezvu brzdového pedálu a dávat konzistentní tlak při stejném sešlápnutí. Problém u MX-5 je ten, že se deformuje firewall a část tlaku při brždění se sníží právě touto deformací. Toď teorie, uvidíme jak praxe
Taky si už druhým dnem hraju s 20 Hz externím GPS přijímačem (díky JRD McLAREN @ JDM forum), který by měl poskytnout velmi přesnou aktuální rychlost pro onboard videa, teoreticky půjde studovat i stopa. První test by mohl být právě na plánovaném Červenohorské sedle - viz
viewtopic.php?f=3&t=6425