Notabene - NC 2.0 Revolution

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod Vavris » 29 říj 2015, 22:17

Wilwoody na mě někdy v minulém měsíci bafly z FB - už nevím, jestli to bylo Kageki nebo kdo, ale stížnost na kvalitu zpracování nové sady
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod spoofan » 29 říj 2015, 22:36

DICompRacing
Díly na MX-5 NA/NB

I am not into fake things - including boobs and wheels.
1.8 NA BRG + jedna lady + brap
spoofan
 
Příspěvky: 612
Registrován: 26 říj 2012, 14:55

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod notabenex » 30 říj 2015, 07:28

Ještě mne napadlo, plánuju 17x9 kola, nemáte tip? Klasika jsou enkei rpf 01, díval jsem se že ultraleggery se dělají taky 17x9
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod Stepan P » 30 říj 2015, 09:31

http://949racing.com/17x9-6UL.aspx

Bohužel, cena je trošku jinde.
NB98 supercharged + R888 ->>>> Most 1:58:10
MX-5 CUP pravidla pro rok 2019
Stepan P
 
Příspěvky: 160
Obrázky: 1
Registrován: 31 bře 2010, 23:07
Bydliště: Praha

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod notabenex » 30 říj 2015, 11:13

Stepan P píše:http://949racing.com/17x9-6UL.aspx

Bohužel, cena je trošku jinde.


Cena za lehký kolo mi přijde v pohodě, Ultraleggery stojí ještě víc.
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod Leo29 » 30 říj 2015, 11:37

Nazdar krásne auto, s pár vecami si ma inšpiroval. Ja rozmýšľam takisto nad vymenou podvozku. Ten Ohlins si objednával priamo s USA alebo maju obchodné zastúpenie v Európe?
Mazda MX5NC, 2,0,118kW, 2006, LSD, KONI+Progress, Výstuže podvozku IL Motorsport
Leo29
 
Příspěvky: 163
Registrován: 26 dub 2015, 08:43
Bydliště: Bratislava

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod notabenex » 30 říj 2015, 11:55

Leo29 píše:Nazdar krásne auto, s pár vecami si ma inšpiroval. Ja rozmýšľam takisto nad vymenou podvozku. Ten Ohlins si objednával priamo s USA alebo maju obchodné zastúpenie v Európe?


Ahoj, objednal jsem v ČR.
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod Leo29 » 30 říj 2015, 14:29

budeš meniť aj tyčky stabilizátoru za kratšie alebo nechávaš originál?
Mazda MX5NC, 2,0,118kW, 2006, LSD, KONI+Progress, Výstuže podvozku IL Motorsport
Leo29
 
Příspěvky: 163
Registrován: 26 dub 2015, 08:43
Bydliště: Bratislava

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod Gabriel » 30 říj 2015, 23:43

Měl jsem uplynulou neděli možnost se v tomhle šíleným stroji svézt a i kus řídit. Je to nejspíš nejrychlejší auto, který jsem kdy řídil a dokonce mi přijde rychlejší než poslední BMW M3 (425 koní), kterou jsem krátce před touhle bláznivou vyjížďkou proháněl po brněnským okruhu.

Je potřeba vyzdvihnout způsob, kterým je to naladěný, kdy turbo nemá vůbec žádný zběsile prudký nástup a výkon roste hezky lineárně. Prodleva v reakci na plyn je zcela minimální. To auto zůstává i s defacto dvojnásobným výkonem proti sérii stále dobře řiditelný a vcelku čitelný, takže fun factor MX-5ky to nijak nezmenšuje.

Když tady vidím tu rozpravu na téma brzdy: Docela se divím, že to ty brzdy dávaj jen s lepšíma deskama.

Prokope, proč vlastně uvažuješ nad 17x9 kolama? 17x8 se nepřevlíkne přes ty velký brzdy Wilwood? Protože 8" disk myslím na 235/40 stačí a poskytne bočnici dostatečnou podporu.
MX-5 NC 2.0 PRHT, NC2 motor, Rotrex C30-94, custom CAI, nerez výfuk od Good-Win-Racing, Bilstein B14, CarboTech brzdy (XP10+XP8), RX-8 + H&R stabíky, IL Motorsport výztuhy, oil cooler, Nissens 68527, FGR 4.1, ECU tuning by Jay (TuningDoneRight).
Gabriel
 
Příspěvky: 86
Registrován: 19 čer 2014, 13:56
Bydliště: Praha

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod riderhenry » 31 říj 2015, 11:45

Ten FatCat bude na NBfl. Ale ono je to stejně v podstatě vždycky trochu na míru (to ale asi víš, jestli ho znáš). ;)

Ty Wilwoody, co řešil Dicompracing/Idaho, jsou právě ty brzdy, co dává na auto kamarád.
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků

cron