od Gabriel » 30 říj 2015, 23:43
Měl jsem uplynulou neděli možnost se v tomhle šíleným stroji svézt a i kus řídit. Je to nejspíš nejrychlejší auto, který jsem kdy řídil a dokonce mi přijde rychlejší než poslední BMW M3 (425 koní), kterou jsem krátce před touhle bláznivou vyjížďkou proháněl po brněnským okruhu.
Je potřeba vyzdvihnout způsob, kterým je to naladěný, kdy turbo nemá vůbec žádný zběsile prudký nástup a výkon roste hezky lineárně. Prodleva v reakci na plyn je zcela minimální. To auto zůstává i s defacto dvojnásobným výkonem proti sérii stále dobře řiditelný a vcelku čitelný, takže fun factor MX-5ky to nijak nezmenšuje.
Když tady vidím tu rozpravu na téma brzdy: Docela se divím, že to ty brzdy dávaj jen s lepšíma deskama.
Prokope, proč vlastně uvažuješ nad 17x9 kolama? 17x8 se nepřevlíkne přes ty velký brzdy Wilwood? Protože 8" disk myslím na 235/40 stačí a poskytne bočnici dostatečnou podporu.
MX-5 NC 2.0 PRHT, NC2 motor, Rotrex C30-94, custom CAI, nerez výfuk od Good-Win-Racing, Bilstein B14, CarboTech brzdy (XP10+XP8), RX-8 + H&R stabíky, IL Motorsport výztuhy, oil cooler, Nissens 68527, FGR 4.1, ECU tuning by Jay (TuningDoneRight).