Notabene - NC 2.0 Revolution

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod AndrewG » 31 říj 2015, 11:50

leo, ohlins ma oficialneho dealera ktory poskituje aj servis na slovensku autopia ;-) BTW majú myslim do konca novembra zľavu 10-15% na ohlinsy

auto pekné a hlavne funkčné tak sa mi to páči 8-)
AndrewG
 
Příspěvky: 2284
Registrován: 19 bře 2013, 21:58

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod notabenex » 28 lis 2015, 19:35

Tak jsem ji dneska zazimoval... Stihl jsem ještě aspoň natočit video se zrychlením na 4ku ze 70 na 160.. :) Dále jsem změřil pružné zrychlení na 4ku 80-120 pomocí Torque. Hodnota 3.5s, určitě by se dalo líp ale neměl jsem moc čas.

Přes zimu auto dostane Ohlins DFV podvozek, kola, nové sedačky, rollbar, 6ti bodové pásy a pravděpodobně ten BBK kit. Pak už fakt nebude co vylepšovat :))

Určitě se příští rok podívám na Miatacup :)

Video uploaduju.

Screenshot_2015-11-28-16-58-01.png
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod cafe-racer » 29 lis 2015, 16:54

Když si dáš dokupy všechny investice (auto + úpravy) a srovnáš jaký auto za to mohlo být, dává to ještě smysl ?
Z hlediska fun-factoru určitě jo, jinak by to asi nikdo z nás nedělal ;) ale stroze pragmaticky viděno ?
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod notabenex » 29 lis 2015, 17:03

cafe-racer píše:Když si dáš dokupy všechny investice (auto + úpravy) a srovnáš jaký auto za to mohlo být, dává to ještě smysl ?
Z hlediska fun-factoru určitě jo, jinak by to asi nikdo z nás nedělal ;) ale stroze pragmaticky viděno ?



Mohlo, ale nevím o ničem s takovou váhou, výkonem a fun factorem.. Žijeme jen jednou ne? :)
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod Vavris » 29 lis 2015, 18:24

cafe-racer: četls ty hodnoty akcelerace? Se obávám, že stejně staré auto s takovým potenciálem by za cenu NC + úprav nebylo, takže mi to smysl dává už jen z tohoto ohledu :-)
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod notabenex » 30 lis 2015, 10:01

Video z jedné z jízd.. zapomněl jsem go pro takže točeno mobilem :) Jinak časy jiných aut taky na 4ku 80-120 :))
Samozřejmě že hodně pomáhá krátká převodovka, kdy poměru 1:1 se blíží spíš 5tka.
Při tomhle výkonu jsem zvědav co udělá auto na okruhu..

https://vimeo.com/147184174

3,1 s - Porsche 996 GT2 (Nardo High Speed test) [2001, 462 hp, AMuS]
3,2 s - Mosler MT900 GTR [2006, 550 hp, Sport Auto]
3,3 s - Porsche Carrera GT [2003, 612 hp, Sport Auto]
3,3 s - Pagani Zonda F [2006, 602 hp, Sport Auto]
3,3 s - TechArt 996 GT Street [2001, 620 hp, Sport Auto]
3,4 s - Lamborghini Murcielago (Nardo High Speed test) [2001, 580 hp, AMuS]
3,4 s - Manthey-Porsche M700 [2004, 695 hp, Sport Auto]

3,5 s - MX 5 NC Special Force turbo at 14PSI ))

3,5 s - Porsche 996 GT2 [2005, 483 hp, Sport Auto]
3,5 s - Porsche 996 Turbo [2000, 420 hp, Sport Auto]
3,5 s - Ferrari 575M Maranello F1 [2002, 515 hp, Sport Auto]
3,7 s - Ferrari 599 GTB Fiorano F1 [2006, 620 hp, AMuS]
3,8 s - Pagani Zonda S [2002, 555 hp, Sport Auto]
3,9 s - Lamborghini Gallardo E-gear [2005, 500 hp, Sport Auto]
3,9 s - Ferrari F430 Spider F1 [2005, 490 hp, AMuS]
3,9 s - Mercedes-Benz CLK-DTM AMG [2005, 582 hp, Sport Auto]
4,0 s - Ford GT [2006, 550 hp, Sport Auto]
4,0 s - Ferrari 360 Challenge Stradale [2004, 425 hp, Sport Auto]
4,0 s - Ferrari 550 Maranello [1998, 485 hp, Sport Auto]
4,1 s - BMW M6 [2005, 507 hp, Sport Auto]
4,1 s - Lamborghini Gallardo SE/my2006 [2005, 520 hp, Sport Auto]
4,1 s - Corvette Z06 [2006, 512 hp, Sport Auto]
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod PavelS » 30 lis 2015, 11:20

Hlavně opatrně na mechaniku, podle mě jsi už za hranici dlouhodobý výdrže převodovky a difu :-D
Každopádně paráda, doufám že Stáňu příští rok konečně zas uvidím :-)
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod notabenex » 30 lis 2015, 11:51

PavelS píše:Hlavně opatrně na mechaniku, podle mě jsi už za hranici dlouhodobý výdrže převodovky a difu :-D
Každopádně paráda, doufám že Stáňu příští rok konečně zas uvidím :-)


Převodovka i diff by měly v pohodě dát 400whp. Aspoň tolik několik lidí vozí. A kdyby ne, konečně bude důvod pro swap 2.5 ☺
MX 5 NC 2.0dead->2.5 2014 / Special Force Turbo GT3071R // 3" Enthuza // ID 1000ccm // ACT HD Xtreme // Ohlins DFV + RX 8 sways + IL braces // Carbotech XP 10/8 // Federal FZ - 201 + ENKEI RPF1 17x9
notabenex
 
Příspěvky: 233
Obrázky: 0
Registrován: 04 dub 2013, 20:54

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod cafe-racer » 30 lis 2015, 13:34

Takhle to vidět v tabulce je působivý. Chceš tam doplnit nějaký motorky ? :twisted: :)
PavelS možná líp než já trefil to gró mýho dotazu : všechny ty ostatní auta v seznamu jsou na takovej nášup stavěný a zkoušený ; Mazda je sice (jako všechny jiný auta) předimenzovaná, ale s takovou náloží pod kapotou už je myslím celej "powertrain" namáhanej daleko víc než to kdy zamýšleli...
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Re: Notabene - NC 2.0 Revolution

Příspěvekod PavelS » 30 lis 2015, 15:28

notabenex píše:
PavelS píše:Hlavně opatrně na mechaniku, podle mě jsi už za hranici dlouhodobý výdrže převodovky a difu :-D
Každopádně paráda, doufám že Stáňu příští rok konečně zas uvidím :-)


Převodovka i diff by měly v pohodě dát 400whp. Aspoň tolik několik lidí vozí. A kdyby ne, konečně bude důvod pro swap 2.5 [WHITE SMILING FACE]


Swap 2,5 nepomuze, to pak přijde na řadu qauife a spol :-D
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 19 návštevníků