Toho uznání si cením. Pro mě je to taky sen, jenom už splněnej. Zatím ale jenom částečně, protože moje sny rostou se mnou...
A máš pravdu. Je lepší si to osahat sám, než k tomu pouštět mechanika, kterej ti s tím může udělat kdoví co. Navíc si tím auto projdeš na skrz a víš co jak funguje atd. Navíc se to pak může hodit na cestách až se něco podělá. Když bude po ruce nářadí, tak se dá většina věcí udělat snadno a rychle když je to teda zrestaurovaný. Protože s orezlinou se pracuje hodně špatně. Teď si libuju v každé servisní činnosti, protože jde všechno bez problémů.
A abych přidal i postup, tak se jenom pochlubím s nákupem nových brzdových trubek. Při výměně desek jsem totiž měnil i hadice za opletený. Už jsem je dával dávno dozadu, ale zjistil jsem, že předek jsem vynechal.
A právě při povolování jedné hadice upadla trubka. Když jsem viděl jak je to prohnilý, tak jsem málem brečel štěstím, že se nic nepodělalo v provozu, ale jenom v garáži. Tu jednu jsem vyměnil, odvzdušnil a brzdy zajel dle doporučených praktik a najednou Majda i brzdí.
Zbylý trubky jsou na tom dobře, ale nakoupil jsem všechny, takže je tam do roka a do dne určitě taky dám.
Příprava na poslední letošní okruh bude pokračovat už jenom zvednutím zadku a pak nechám udělat geo a je hotovo. Bohužel rámík je zatím pořád bez laku(rozbitá pec v práškové lakovně, se kterou mám supr zkušenosti, takže čekám dál), ale to se do okruhu snad taky vyřeší.