Mam tu nejaky ten update. Nic co by se tykalo uprav na aute apod, jako spis dalsi z roadtripu, ktere jsme absolvovali. Tentokrat poprve s novym autem....a vlastne i se starym, protoze s nami jel Bass.boi, takze jsme provetrali obe
Cilem byly konecne letni Dolomity: prujezd prusmyku, ktere jsme jeli loni v lednu na snehu s retezy na Yarisu plus jeste par dalsich okolnich, mene proflaklych (cti mene precpanych imbecilnimi motorkari vyjizdejicimi do protismeru) prusmycich.
Vyjeli jsme ve ctvrtek v pozdnejsim odpoledni, prespali jiz klasicky na Lago Del Predil, odkud jsme pres stredisko Sella Nevea pokracovali na zapad pres Tolmezzo a pak po krasnych cestach pres Ampezzo a Forni do Sopra do Dolomit. Pocasi nam celkem pralo, jen noci byly chladne (stanovali jsme v kempu v 1600 m.n.m.)
Konecne, skoro po 4 mesicich, jsem tak mel prilezitost zjistit, jak se vlastne NCcko chova a prozkoumat radne jeho limity. A s vysledkem jsem nad miru spokojeny. Neni tak vymekle, jak se o nem traduje, to ani omylem. Ve srovnani s NB lehce ubylo zpetne vazby, ale s permanentne vypnutou stabilizaci se Mazda chova skoro stejne citelne, je porad nadmiru hrava, komunikativni a neuveritelne mrstna, k cemuz pridava lepsi komfort, posez a kroutak ve strednich otackach.
Takze, co jsme absolvovali:
Prusmyky:
- Passo Cibiana (1530 m)
- Passo Staulanza (1773 m)
- Passo di Giau (2236 m)
- Passo Tre Croci (1805 m)
- Passo Falzarego (2105 m)
- Passo Fedaia (2057 m)
Sella Ronda:
- Passo Pordoi (2250 m)
- Passo Sella (2244 m)
- Passo Gardegna (2121 m)
- Passo Campolongo (1875 m)
+ SR48 Strada Delle Dolomiti
Passo Cibiana
Passo Staulanza
SP251, vyhled od Grill Baru Belvedere
Passo Pordoi
Castello Andraz
Passo Fedaia