MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (onboardy)

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (boky, cooling plate, 20Hz GPS)

Příspěvekod Robo96 » 02 lis 2018, 08:42

just kiddin ofc, mal som za to ze sa nafukuje len ten monstrozny booster, ze by sa deformoval firewall som este nevidel, kazdopadne ak este nemas, tak opletane hadice k strmenom a budes mat luxusny feel na pedali. som zvedavy ci pocitis rozdiel s tou opierkou
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 971
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (boky, cooling plate, 20Hz GPS)

Příspěvekod froxic » 02 lis 2018, 09:22

Under hard braking, the firewall will actually deform, allowing the brake pedal, booster and master cylinder to move. This flex takes away some of your brake pedal stiffness and makes it more difficult to balance the car on the edge of lockup because there's essentially a big spring in the system. You'll find your braking will be more precise and will require less pedal travel.

The GarageStar Brake Master Brace creates a bridge between the firewall, master cylinder and shock tower, eliminating firewall flex and allowing the driver to regain maximum braking force and increased pedal stiffness. The Brake Master Brace is formed from steel and is powdercoated in a black finish.


Opletené hadice + racing brzdovka (měním 2x ročně, stejně jako olej v motoru) + HawkHP+ ... toto je tak asi jediné místo, které jde ještě vylepšit.
Naposledy upravil froxic dne 02 lis 2018, 21:38, celkově upraveno 1
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (boky, cooling plate, 20Hz GPS)

Příspěvekod vhml » 02 lis 2018, 10:30

Taky mám z rozpěry šroub, který se mi opírá o brzdový váleček.
vhml
 
Příspěvky: 1070
Registrován: 28 črc 2015, 12:11
Bydliště: Chodsko

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (boky, cooling plate, 20Hz GPS)

Příspěvekod froxic » 10 pro 2018, 21:51

vhml píše:Taky mám z rozpěry šroub, který se mi opírá o brzdový váleček.


Můžu poprosit o foto? Možná bych to podpořil i tam. Každopádně s tím stopperem jsem jel jenom kousíček a pak už se zazimovalo, takže nějaké testování a dojmy budou až tak někdy v březnu.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic

Příspěvekod froxic » 28 úno 2019, 14:36

Auto se pomalu připravuje na sezónu a první trackday v Mostě, pak asi bude jezdit MX-5 cup.

Čeká nás výměna oleje a filtru. No a v dubnu trošku větší akce v JEDETO - montáž odlehčeného setrvačníků a 1.6 sport spojky. Výměna vadného čidla teploty vody + výměna chladící kapaliny. Montáž destiček Hawk HP+ dozadu (DS2500 to už mají za sebou). Výměna KN Typhoon sání za opravdu funkční cold air intake řešení.

Přikládám taky foto namontovaného brake stopperu a "smradlavé ponožky" :)

Obrázek Obrázek
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic

Příspěvekod Tommy014 » 28 úno 2019, 17:56

Ahoj, dotaz k těm deskám.
Měl jsi ty DS2500 i na předku? Že bys mohl dát vědět nějaké porovnání. Pískaj ti ty Hawky při normální jízdě?
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic

Příspěvekod froxic » 28 úno 2019, 18:13

Definuj co je normální. Záleží jak jsou zajeté. S mojí jízdou se moc nestane že by byl špatně nanesený film. Tzn si to hvízdne za studena na pár světlech, pak je klid. Oproti DS mi to nepřijde nějak horší, ne li úplně na stejno.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic

Příspěvekod Tommy014 » 28 úno 2019, 18:24

Horší v brzdění nebo hluku :D ? Potřebuju lepší desky ale zas nechci mít z mazdy průměrnej rychlík českých drah :-D
Tommy014
 
Příspěvky: 651
Obrázky: 2
Registrován: 16 lis 2014, 11:37
Bydliště: Praha

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic

Příspěvekod froxic » 28 úno 2019, 18:35

Tak to se neboj jsou to nejlepší Street nebo i Trackday desky za ty prachy na trhu. Lehká Miata je neutahá.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

Re: MX-5 NB 1.8 10AE by froxic (odlehčený setrvák z 1.6)

Příspěvekod froxic » 26 dub 2019, 20:57

Minulý víkend jsme se jeli ve smečce (NA, NB, NBFL, NCFL) lehce projet po Valachách. Kromě projetí klikatých cest to mělo i vyšší důvod. Mazdička odjela na plánovaný servis v JEDETO. Bude se dávat odlehčený setrvačník pro 1.6 včetně sport spojky - už se nemůžu dočkat na první svezení a dojmy. Stejně tak budeme upravovat sání, trubka od KN půjde pryč a bude konečně pořádně odstíněná varianta, co se klukům osvědčila na více autech. Proběhne i výměna zadních desek, DS2500 jsou téměř na padrť, tak uvidíme jestli se nějak změní balanc auta s novými Hawk HP+ (stejně tak nová brzdovka, odvzdušenění ABS, seřízení ručky). Zbytek už jsou jenom nějaké drobnosti, jako oprava stock čidla vody (na palubce už nic neukazuje), vymění se voda a olej a auto bude plně připravené na sezónu.

Obrázek Obrázek

Smutnění se nicméně nekoná, protože veškerý volný čas teď jde novému přírůstku do rodiny (tedy spíše vozového parku), MX-5 (a Focusu) již třetím týdnem dělá společnost Lexus IS200. Na tom už chybí jenom zakonzervovat podvozek a daily / winter warrior bude v perfektní kondici.
MX-5 10AE #5610 | 1999 1.8 103 kW
Obrázek
Uživatelský avatar
froxic
 
Příspěvky: 325
Registrován: 25 srp 2016, 09:48
Bydliště: Ostrava

PředchozíDalší

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků