Stránka 54 z 60

Re: dopr - NC 2.0 Expression, Ex-NB 1.8 Miracle

PříspěvekNapsal: 09 led 2019, 21:11
od Safa
Ty jo, no to jsou teda věci. Držím pěsti, pevné nervy a přeju ti, aby se vše brzy vyřešilo a objevil ses zase v plné síle mezi námi, kamaráde... ;)
Jinak - co jsem utopil peníze za renovaci podvozku u Muzzyho (díky, díky - na jaře to doděláme), tak jsem ještě do solenky nevyjel. Ruce svrbí, ale vlaky a autobusy jezdí taky. Už se těším na novou sezonu!
A závěrem - Tomin má pravdu, srdcaři jsou potřeba. Vítej v klubu. :D

Re: dopr - NC 2.0 Expression, Ex-NB 1.8 Miracle

PříspěvekNapsal: 09 led 2019, 22:22
od spooon
cena za dodatečný chlazení oleje není nikterak velká, a když koukám na tvoje plány, tak se to v tom opravdu ztratí. KOmplet chladič, mezikus pod filtr a hadice se do 5kkč vejdou...teda taky záleží na značce. Ebay setup i pod 2 https://www.ebay.com/itm/New-Universal- ... 2540642217

Re: dopr - NC 2.0 Expression, Ex-NB 1.8 Miracle

PříspěvekNapsal: 10 led 2019, 11:48
od TeeJay
spooon píše:cena za dodatečný chlazení oleje není nikterak velká, a když koukám na tvoje plány, tak se to v tom opravdu ztratí. KOmplet chladič, mezikus pod filtr a hadice se do 5kkč vejdou...teda taky záleží na značce. Ebay setup i pod 2 https://www.ebay.com/itm/New-Universal- ... 2540642217

Chladič stačí z eBay, GPlus chladiče jsou zpravidla kvalitní a stojí kolem tisícovky, hadice se nechají objednat kdekoliv, kde dělají hydrauliku, do tisícovky, kvalitní Mocal adaptér z JedetoShopu 1500 a seš na nějakých 3,5 + montáž. A i ten adaptér se dá vzít z eBay za nějakých 700 a ušetříš ještě víc. A nebo odvezeš auto do JedetoShopu a odvezeš si ho hotové, což bude otázka víc tisíc, ale furt to bude levnější než ty svody :)

Jinak měkčí varianty stavitelných podvozků jsou paradoxně komfortnější než sériový i Bilstein B6/B8 podvozek a otázku nastavení řeší člověk jen jednou, když to namontuje. Pak najdeš ideální výšku a tvrdost a necháš to tak a akorát na trackday přitvrdíš během minuty. Takže i na daily driving je to super upgrade. Ale chápu, když necháváš zbytek původní, 10 a 20k je prostě rozdíl.

Re: dopr - NC 2.0 Expression, Ex-NB 1.8 Miracle

PříspěvekNapsal: 11 bře 2019, 16:04
od Tomin
Zdarec sporťáku! Furt mi vrtají hlavou ty tvoje I.L. svody. Prohlížím si přiložený dynogram a nemůžu se zbavit myšlenky, že tohle by mohla být ta medicína, co 2.0 MZR zbaví takové té letargické plochosti. To jak se nad 3tis otáček vyhoupne křivka krouťáku je právě to, co tomuto motoru žalostně chybí. FLka už s tím problém nemají a nevěřím tomu, že toho dosáhli jen nějakým přemapováním řídící jednotky - nebo čeho, a zároveň asi nedělali kdovíjaké přestavby hardwaru motoru. Tak asi taky použili tuto celkem jednoduchou úpravičku a bylo.
Takže ještě jednou poprosím, až bude vše hotovo, dej pak ve známost všechny dojmy co z toho budeš mít a vše co souvisí s instalací. Ď! :)

Re: dopr - NC 2.0 Expression, Ex-NB 1.8 Miracle

PříspěvekNapsal: 12 bře 2019, 14:50
od dopr
Urcite dam vedet sve dojmy. Aktualne je motor venku z auta a zjistili jsme, ze na 3. valci je odstipnuty kousek pistu, takze zacina zabava a hrdlo trychtyre na penize rozsiruje.

Re: dopr - NC 2.0 Expression, Ex-NB 1.8 Miracle

PříspěvekNapsal: 12 bře 2019, 23:07
od ReVolte
Taky jsem si zažil svoje s GO motoru, akorát ten štípnutý píst asi nebude kvůli tomu, že člověk párkrát zajede rychlejší kolo na okruhu co? Máš na to teorii?

Re: dopr - NC 2.0 Expression, Ex-NB 1.8 Miracle

PříspěvekNapsal: 13 bře 2019, 14:09
od dopr
Pravda, to me dost prekvapilo. Sam nevim, cim by to mohlo byt. Snad budou mit motorari nejakou teorii.

Re: dopr - NC 2.0 Expression, Ex-NB 1.8 Miracle

PříspěvekNapsal: 04 dub 2019, 13:24
od dopr
Muj maly projekt generalky motoru se (jak uz to tak byva) trochu rozrostl. Aktualne jsme ve fazi skladani auta dohromady. Rozpocet se v podstate zdvojnasobil, ale uz se nemuzu dockat, az bude tato castecna transformace hotova.
Na motoru se udelala hlava, vybrus valcu, oprava ustipleho pistu (v hlave byl zabodnuty ulomek z keramickeho pouzdra svicky, takze to byl asi duvod poskozeni), nasledna vymena krouzku, preventivne se meni hlavni a ojnicni loziska + komplet pretesneni. Nechce se mi vse rozepisovat, tak pro zajimavost prikladam seznam dilu:
Motor
Pístní Kroužky
Hlavní ložiska klikovky
Ojniční ložiska klikovky
Svody IL Motorsport
PCV ventil
Oil catch tank
čidlo teploty oleje + budík
těsnění výfuku
těsnění víka venitlů
sada těsnění motoru
těsnění hlavy
těsnění klikovky (2x)
svíčky Denso TT Iridium
Expanzní nádrž
Termostat
servo kapalina
Pohon
vypínací spojkové ložisko
repas kardanu (přední. zadní klouby, vyvážení)
Podvozek
Bilstein B8
Silentbloky 4 zadnich ramen
Zadní excentry
LZ ložisko
Brzdy
zadní brzd. destičky

Pár fotogfrafií mapujících průběh projektu:
IMG_20190325_082117.jpg

WhatsApp Image 2019-03-12 at 11.59.14.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-12 at 12.38.03.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-12 at 12.38.19.jpeg

WhatsApp Image 2019-03-13 at 11.48.38(1).jpeg

WhatsApp Image 2019-04-04 at 12.11.59.jpeg

WhatsApp Image 2019-04-04 at 12.13.30(1).jpeg

WhatsApp Image 2019-04-04 at 12.13.30.jpeg

Re: dopr - NC 2.0 Expression, Ex-NB 1.8 Miracle

PříspěvekNapsal: 04 dub 2019, 14:08
od greenman
Kurňa to je řádné GOčko ;) držím palce,ať to splní očekávání ;)

Re: dopr - NC 2.0 Expression, Ex-NB 1.8 Miracle

PříspěvekNapsal: 04 dub 2019, 16:41
od Tomin
Prosím, v kterém servisu si to nacháváš dělat? Vypadá to tam schopně. Taky přeju ať se dílo zdaří a ten Nurburgring letos výjde.