Janota - 1.8 NBFL black

Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!
Pravidla fóra
Co člen fora a jeho vůz, to jedno téma. Pochlubte se svými "kráskami"!

Re: Janota - 1.8 NBFL black

Příspěvekod Koník » 02 led 2020, 16:22

Pěkné shrnutí. Grossglockner tentokrát bez sněhu? :D

Proč bys nedoporučoval Stronglexy na diferenciál?
Koník
 
Příspěvky: 101
Registrován: 02 led 2017, 23:23
Bydliště: Příbram

Re: Janota - 1.8 NBFL black

Příspěvekod armink » 02 led 2020, 18:41

Ahoj,
měl by jsi prosím nějaké info ohledně toho catch tanku? Hledal jsem to taky ale jsem trochu nerozhodný, jaký by bylo ideální koupit. Viděl jsem, že se do těch obyčejných, které nemají žádný filtr uvnitř dává obyčejná drátěnka aby měl olej kde ulpívat. Někde je to zase řešeno nějakýma přepážkama a tak nevím co je lepší.
Zapojeno to máš z víka do tanku a z tanku pak zpět do sání? Ideálně foto motoru kdyby jsi našel. :)

Díky
armink
 
Příspěvky: 40
Registrován: 24 čer 2019, 08:34

Re: Janota - 1.8 NBFL black

Příspěvekod janota » 02 led 2020, 19:54

Konik: tentokrát bez sněhu na silnici :-D Hele mne po montazi zacal docela hucet diferak okolo 3k rpm, coz je prave tak ta cestovni 90-100kmh...kor se zatazenou strechou. Asi se to vic cele prenasi do kastle a neni to moc prijemne. Bohuzel, mel jsem dojem, ze kdyz uz jsem dal motor na tvrdsi sb, ze bych mel adekvatne pritvrdit i ulozeni vzadu. Navic jsem mel dojem takove gumovitosti pri prerazeni a pridani plynu, jakoby se to vzadu zhouplo. To se zlepsilo.

Armink: pfff to po me chces moc detailu :) zapojeni muzu nafotit az budu u auta. Kupoval jsem to nejak v zime, kdyz na fb skupine to Bedrich Puza nabizel. Je v tom dratenka...najel sem s tim 300km, tak zatim nevim jak to fachci, nicmene je v tom sroubovaci merka, tak az bude ukazovat nejakou vodu, tak ji odsaju strikackou. Montoval mi to Libor Okenko (Sildwerke) do auta, zapojeni sem nechal na nem, tak kdybys to potreboval vedet nejak detailnejs, tak se na nej klidne obrat na fb ;-)
2001 NBFl 1.8 Brilliant black
1998 NB 1.8 - ex
janota
 
Příspěvky: 93
Registrován: 03 bře 2015, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Janota - 1.8 NBFL black

Příspěvekod armink » 02 led 2020, 20:05

Super, díky za info! Díval jsem se na čínu a dá se to koupit za pár stovek tak to asi vyzkouším.
Pokud by sis na mě s tou fotkou motoru vzpomněl jak někdy budeš u auta tak budu rád. :)

Díky
armink
 
Příspěvky: 40
Registrován: 24 čer 2019, 08:34

Re: Janota - 1.8 NBFL black

Příspěvekod Koník » 27 led 2020, 00:08

Janota: Díky za info. Já mám ty silentbloky zatím v garáži na polici. Na jaře jsem měnil silentbloky na podvozku a bral jsem celou sadu. Kámoš, co mi je montoval, říkal, že na diferáku nemá tvrdší uložení moc smysl. Ale mám podezření, že se mu nechtělo ten diferák vyndavat :D Pokud to rezonuje, tak je asi zatím nechám na té polici.
Koník
 
Příspěvky: 101
Registrován: 02 led 2017, 23:23
Bydliště: Příbram

Re: Janota - 1.8 NBFL black

Příspěvekod Robo96 » 27 led 2020, 12:01

silace v diffe su po tych rokoch vacsinou na srot. PUR silace trochu znizia komfort, objavia sa nove pazvuky a niekedy vibracie a zvysia trosilinku odozvu, auto pojde lepsie za plynom kedze sa diff nebude tak hybat v tych silacoch. ked si clovek zvykne na negattiva tak je to celkom fajn, ale napr do auta ktore je robene skor na pohodlie by som ich nedaval a pouzil nove seriove :)
2001 NB2 Brilliant Black 1.6 → 1.8 swap - donor
1995 NA2 Brilliant Black 1.6 → full NB2 1.8 swap.. hotovo
Uživatelský avatar
Robo96
 
Příspěvky: 971
Obrázky: 17
Registrován: 26 led 2016, 18:08

Re: Janota - 1.8 NBFL black

Příspěvekod janota » 27 led 2020, 12:35

Tak nějak k tomu přistupuju, sliboval jsem si od toho hlavně že zmizí takový pocitový zhoupnutí při akceleraci, což se jako stalo. Ale asi by zmizlo i na gumovejch, jen tohle je větší jistota ;)
2001 NBFl 1.8 Brilliant black
1998 NB 1.8 - ex
janota
 
Příspěvky: 93
Registrován: 03 bře 2015, 00:05
Bydliště: Praha

Re: Janota - 1.8 NBFL black

Příspěvekod janota » 24 dub 2020, 09:38

Tak auto už konečně připraveno letos jezdit, proběhl nějaký servis a už mi zbývá akorát koupit nové slušné pneumatiky.

Úpravy:
OZ Ultraleggera 7x15 ET38 + pneu Hankook Ventus V12 Evo (195/50)
Nové excentry se zámky a geometrie (BM Motors)
Instalovány přepážky v olejové vaně (BM Motors)
Nové zadní kotouče (Brembo) a desky Hawk HP Plus
Čerstvý olej Valvoline 5W-50

V krabici už mám nachystáno pár posledních věci - Motul RBF600, Termostat Motorad 82s (71C z IL už je trochu overkill na okresky, kor teď v chladnějších podmínkách), svíčky NGK, těsnění ventilového víka, pancéřová spojková hadice.

Auto strávilo na geometrii skoro 3 hodiny, bohužel to pár novejch excentrů nedalo a musely se měnit, ale auto bylo sníženo a povedlo se nastavit 2st odklonu vepředu a vzadu kolem 1,4st, sbíhavost 0. Za deště se to chovalo velmi příjemně a o klouzání nebylo nouze, ale při poslední vyjížďce - cca 20st jsem byl docela rozčarovaný - hlavně teda z pneumatik. Hankook V12 Evo jsou vskutku mizerný pneumatiky (proti tomu na co jsem byl zvyklý - AD08R). Hravé to je, ale ale potvrdilo se mi, že budu muset jezdit na okresky setup semislicky vepředu a něco obyč vzadu, aby to občas zahořelo. Jistota a spolehnutí na přední nápravu je pro mě alfa omega.

IMG_6486.jpg
Auto po odzimování, před snížením



Hyundai i30N jsem si krátce vyzkoušel na okreskách kolem Koněprus (polosucho) a samozřejmě to po přesednutí působí jako autobus. Tlustý volant, dost tuhé (ale v pohodě daily), velmi příjemný řazení. V režimu N auto dost ztuhne, perfektní zvukový doprovod. Automatický meziplyny mě moc neoslovily, ale účel asi splní. Když do toho sedne kdokoliv, tak je schopnej být hned rychlý, člověk ani nemrkne a jede 160, auto je pěkně stabilní na brzdách a svor je docela agresivní v utažených zatáčkách. Prima daily, ale po přesednutí do MX-5 jsem byl zase doma.
Přílohy
IMG_6862.JPG
Projížďka s kámošem a I30N Performance
2001 NBFl 1.8 Brilliant black
1998 NB 1.8 - ex
janota
 
Příspěvky: 93
Registrován: 03 bře 2015, 00:05
Bydliště: Praha

Předchozí

Zpět na Krásky členů fora

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 22 návštevníků