Stránka 2 z 5

Re: Jedeme na sever aneb Project Nordkapp 2017

PříspěvekNapsal: 05 led 2016, 16:32
od spooon
palec nahoru, určitě bych se taky rád zúčastnil, ale je v tom pár ale. Největší ale je v podobě potomka v březnu, tak uvidíme, jestli mi za rok na léto dá manželka tak dlouho dovolenou :D Další jsou finance, nevím, jestli už nebudu zatížen hypotékou...každopádně budu doufat a rád bych se přidal do možná legendární výpravy :-)

Re: Jedeme na sever aneb Project Nordkapp 2017

PříspěvekNapsal: 05 led 2016, 17:00
od cafe-racer

Krásný fotky ! Je to tam úplně jinej svět než tady na "kontinentu". Tohle ale si ale mazdou (ani na motorce) nedovedu představit, leda pohodlným autem.. jak kvůli rozmarům počasí tak i pro pohodlí. Každopádně držím palce, tohle je velká akce.

Re: Jedeme na sever aneb Project Nordkapp 2017

PříspěvekNapsal: 05 led 2016, 17:58
od spooon
Já bych si to taky nedovedl představit, ale po podobně punkový cestě (spaní na odpočívadlech, kempy...) do Rumunska si to už dokážu představit :)

Ano, je to trochu nepohody, ale ten zážitek za to alespoň pro mě stojí.

Re: Jedeme na sever aneb Project Nordkapp 2017

PříspěvekNapsal: 05 led 2016, 19:03
od Safa
RON píše:každopádně 3 týdny dovolené v práci určitě nedostanu.

O to má obavy asi každý. I proto jsem to téma otevřel už teď. Kdyby se dejme tomu do konce léta 2016 předběžně dohodla základní parta lidí a pevný termín odjezdu, pak by se to alespoň v práci mohlo dát vědět hodně dopředu. A věřím, že když rozumný šéf uslyší, o jakou akci jde, tak to pochopí a to volno nakonec dá... :)

RON píše:sociály a pitná voda na každém rohu v A1 stavu.

Tohle jsem taky slyšel a dost na to spoléhám.

RON píše:Trollstigen

Tak to je mazec!

Mike píše:Určitě by bylo fajn, i kdyby se to nemělo realizovat, spáchat nespočet týmbyldyngů (jiný označení pro to si sednout nad mapu a pivo mě nenapadá, možná tak "průzkum bojem") častečně po okreskách, částečně u výčepu, grilu, mapy skandinávie, kalkulačky, papíru se zmatenejma poznámkama. Poznámkama, s obtisklejma dnama půllitrů. Poznámkama, kterejchžto fotky vidím úplně jasně jako pozadí titulků plánovanýho dokumentu.

Jak říkají trabantisti - člověk musí chtít, neříkat, že to nejde - a hlavně se z toho neposrat. :) Teambuildingy budou, s tím rozhodně počítám. A ano, chceme-li natočit dokument, pak samozřejmě už s kamerou. Čím víc hodin záznamu, tím víc materiálu do studia a tím lepší záběry do filmíku. I proto by bylo ideální sehnat nějakého profíka co nejdřív (idealně petrolheada a fandu MX-5 - nedovedu si totiž představit, že bychom si ho mohli dovolit zaplatit)...

Andre_fux píše:http://www.viamichelin.com

Díky, slušný odkaz do začátku. ;)

Andre_fux píše:kolem 20. března. Tehdy tam začíná polární den. A to se prej musí zažít.

To každopádně. Ale obávám se, že ten březnový termín bude pro řadu z nás špatný, přece jen dá zaměstnavatel volno radši v létě. Osobně se přikláním spíš k tomu letnímu slunovratu, tedy přelomu června a července. Alespoň pak budu mít pro zaměstnavatele argument, že zbytek léta odsloužím za ostatní kolegy dovolenkáře. Tedy, s výjimkou posledního týdne v srpnu - to se jede Barumka a tam bych chyběl fakt nerad, je to srdcovka. Obvykle na to šéfové slyší, toť má zkušenost.

Libor píše:V Norsku jsem byl dvakrát, pokaždé to bylo na začátku července.

Nádherné fotky, opravdu. Ty to budeš určitě umět i s kamerou, viď? ;) A navíc jsi můj, takříkajíc, krajan. Praha-západ zdraví Prahu-západ! :D

Libor píše:Počítám, že by to bylo min. kolem 8 tis. Km, což vychází denně 350 km (když počítám 23 dnů). Pokud by první a poslední den byl jen na přesun a jelo se po dálnicích cca 1000 km/den tak pak na zbylé dny by vyšlo 285 km/den, což už by se snad dalo. Ale v Norsku se dosáhne docela malé průměrné rychlosti a ještě to zpomalují trajekty.

Viděl bych to naprosto stejně. Rychlý přejezd přes Německo, Dánsko (a nebo kudy nakonec pojedeme) a pak pohodové tempíčko s kocháním. To samé zpět. S autem a trajekty bohužel zkušenost nemám, rád si nechám poradit...

spooon píše:každopádně budu doufat a rád bych se přidal do možná legendární výpravy

Jsi vítán. ;) Každopádně bych si přál, aby se tahle výprava, pokud nakonec vše klapne, stala v pozitivním slova smyslu legendárním a nezapomenutelným zážitkem na celý život pro každého, kdo ji absolvuje!!! A zároveň ukázala Miatu i krásy Skandinávie v tom nejlepším možném světle. Ten dokument by pak měla být ta nejlepší památka a vzpomínka, taková třešnička na dortu...

spooon píše:Ano, je to trochu nepohody, ale ten zážitek za to alespoň pro mě stojí.

To už jsem psal v prvním příspěvku - určitě to bude možná chvílemi trochu punk. A mně už navíc v té době bude přes čtyřicet. To nicméně neznamená, že do toho nejdu. :) Co od toho hlavně očekávám a co si přeju, jsou: 1. nezapomenutelné zážitky, 2. noví přátelé, 3. aby se nestalo nic vážného žádnému účastníku akce, 4. a samozřejmě ani Majdám...

Jinak jsem moc rád, že se už od počátku rozběhla takováhle debata a jsem stále víc přesvědčený, že zde na fóru nakonec své budoucí kumpány ke spáchání cesty na sever najdu. A že si to pak setsakra užijeme!!!

EDIT: Ha ha, tak teď jsem si uvědomil, že v době, kdy by mohlo dojít k výletu, to budou dva roky, co jsem si dovezl Nelču z Alemánu (9. července). Takže nesmím zapomenout na STK, servis a zaplacení povinného ručení už před odjezdem. Aby mě pak nesebrali a neodstavili už na hranicích při návratu... :D a :D
A ještě jedno jsem si uvědomil: v roce 2017 bude moje Majda desátým rokem v provozu, takže to bude "velké" i pro ni!!! :D

Re: Jedeme na sever aneb Project Nordkapp 2017

PříspěvekNapsal: 05 led 2016, 19:41
od Jirka
Krása, tolik pozitivních ohlasů! :mrgreen:

Ještě bych dodal, že při touze natočit nějaký DOBRÝ materiál se cesta ještě protáhne. A aj bych dal do placu drona, ale ten náš zabere celou corollu :roll:

Re: Jedeme na sever aneb Project Nordkapp 2017

PříspěvekNapsal: 05 led 2016, 20:42
od noose
V Nordkappu jsem uz autem byl a je to zazitek, nadhera. S MX5 to musi byt dvojnasobny zazitek. Nevyhoda je naklady na palivo - je to fakt daleko, jsou tam velke vzdalenosti, na nadrz je to od benzinky k benzince a clovek porad tankuje :), pak budou pro auto narocnensi ty dlouhy prejezdy po kamenitych a sotolinovych cestach, ktery jsou tam bezny (i kdyz mozna se da naplanovat cesta pouze po asfaltu). Nicmene urcite teto ceste fandim, je to vyzva! :)

BRG NA

Re: Jedeme na sever aneb Project Nordkapp 2017

PříspěvekNapsal: 08 led 2016, 14:31
od RON
Někde doma vyhrabu fotky, ale se sníženým podvozkem budou nájezdy na trajekty vostrý :)
Octa v kombíku škrtala na každém nájezdy a výjezdu.

Re: Jedeme na sever aneb Project Nordkapp 2017

PříspěvekNapsal: 08 led 2016, 16:51
od Jirka
RON píše:Někde doma vyhrabu fotky, ale se sníženým podvozkem budou nájezdy na trajekty vostrý :)
Octa v kombíku škrtala na každém nájezdy a výjezdu.


Aha, taky důležitá informace, díky... tak abychom si vezli prkna :-D

Re: Jedeme na sever aneb Project Nordkapp 2017

PříspěvekNapsal: 08 led 2016, 17:44
od Safa
Objevil jsem hezké video z Trollstigenu...
https://www.youtube.com/watch?v=Od0PFTNJaBI

RON píše:se sníženým podvozkem budou nájezdy na trajekty vostrý :)

Tak to jsem v cajku. :) Nebo ne?

Jirka píše:tak abychom si vezli prkna

Nebo něco takového, to je praktičtější. ;) http://www.autodesignplus.cz/najezdove- ... ladaci-2ks

Re: Jedeme na sever aneb Project Nordkapp 2017

PříspěvekNapsal: 09 led 2016, 11:18
od dopr
Za predpokladu, ze jsou najezdy na trajekty nejak normovane, bych se toho neobaval. NCcko mam dole hodne (HR pruziny se nizenim 40mm, realne ale asi klesly jeste vice), vice nez jsem mel NB a na trajektech s trochou rozumu a umu neskrtnu.