S čínou je to loterie, můžeš sehnat docela slušnej, u origo je ale tak nějak zaručené že bude pevný, že obšití vydrží, že kůže je kůže a nebudeš od ní mít černý ruce... Můžeš experimentovat a mít štěstí, nebo taky ne Mám na to téma oblíbené video https://www.youtube.com/watch?v=SMxB4RpCDzA
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
mám levnou kopii NGK ploché naby, má dvojrozteč a žádné bláto to rozhodně není. Jedno bláto z Číny tu mám taky, koupil jsem ji s volantem a tu bych si do auta nedal, ale za tu plochou bych dal ruku do ohně.
Diky. Volant poresim bud jedeto nebo escape6 podle toho co vyberu. Co sedacka? Ma nekdo treba Mirco mx-5? Jde mi hlavne o zlepseni vedeni nemusi to byt uplna skorepina. Rad bych zachoval puvodni pasy protoze zas nechci aby mi harness urval hlavu. S hansem fakt jezdit nechci
Zrovna Mirco má hodně lidí se sériovými pásy a neslyšel jsem že by někdo nějak strašně umřel. Samozřejmě to asi není úplně nejideálnější řešení protože sériové pásy jsou dělaný pro funkci se sériovou sedačkou. Ale v tomhle už vlastní zkušenosti nemám, takže raději ať poradí někdo kdo něco ví
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
by byl kontraproduktivní, moc Miat u nás co má správně vedené pasy pod správnými uhly jsem neviděl. Většina to má tak ze šikma uvazaný na rollbaru a to si troufám říct že v kombinaci s hansem, který ti problém z krční pateře posune níž udělá pěknou paseku.
S pasama jsem spise myslel aby je sedacka nezakryla. Jestli mirco mx5 jezdi lidi s normalnima tak nevidim problem. Ted jen abych se do ni vlezl. Nejezdi ji nekdo morava nebo slezsko?
Gali: taky jsem zvažoval lepší ukotvení za volantem, jen jsem věděl že do skořepiny nechci - to už je příliš úzce zaměřený na trackday a strašně blbě se z toho leze. Nakonec jsem si nechal přečalounit nbfl sedačku (vybrat molitan pod zadkem a zádama) a výsledek je docela fajn - výrazně lepší vedení, řekl bych tak na 70% úrovni skořepiny a vše oem je zachováno. Ale stálo to komplet jak nová skořepina.