Daily NC - plátno nebo pevná?

Daily NC - plátno nebo pevná?

Příspěvekod Jan » 27 čer 2021, 19:02

Ahoj,
pomůžete mi vyřešit dilema? Plánuji koupi NCFL, dvoulitr. Chtěl bych to na daily, jsem ready na pravidelnou antikorozní ochranu, častější péči o lak atd. Ale dozvídám se různé názory na střechu. Parkuju venku, jezdím Prahu a okolí. Sousedy snad úplný kretény nemám, ale samozřejmě to riziko vystřihovánek tam je vždy. Líbí se mi jednoduchost a relativní levnost plátna. Vizuálně se mi líbí obojí. U pevné samozřejmě hrozí dražší oprava. Jak je to s odhlučněním plátna? Je o hodně horší? Trpí extra hodně venku? I když se naimpregnuje? Díky moc!
Jan
 
Příspěvky: 5
Registrován: 20 dub 2013, 16:04

Re: Daily NC - plátno nebo pevná?

Příspěvekod MacTeine » 27 čer 2021, 20:25

Ahoj, když je o plátno poctivě postaráno, pak je v pohodě venku i přes celý rok, tam bych překážku tolik neviděl.
PRHT poruchová nebývá, jediný velký bonus v ní vidím hlavně kvůli "vystřihovánkám".
Zajímavý fakt: NCfl PRHT je hlučností naprosto srovnatelná. Dokonce si myslím, že je oproti soft-topu možná drobně hlučnější.
NCfl 2011 2.0 Karai
Ex: NBfl 2001 1.8
Uživatelský avatar
MacTeine
 
Příspěvky: 431
Registrován: 30 bře 2014, 19:37
Bydliště: Praha

Re: Daily NC - plátno nebo pevná?

Příspěvekod Renee » 28 čer 2021, 10:13

Plátno opravdu celoroční stání venku zvládne funkčně bez problému, akorát bude víc špinavý a asi i vyšisovaný od sluníčka. Předpokládám ale že když počítáš s celoročním ježděním a parkováním venku, tak nepotřebuješ mít výstavní leštěnku jako mnozí místní členové, a drobné opotřebení z provozu oželíš.
Vystřihovánky jsou druhá věc, sousedy rozumný mít můžeš, ale jestli budeš jezdit po sousedství jako prase a obecně dělat bordel, mohla by někomu dojít trpělivost. Nicméně, já s plátnem (ač na NA) parkuju už šestým rokem na sídlišti v Praze, kde je dost velký provoz ožralců, dětí a jiných pochybných existencí, a nikdo na tu střechu nesáhnul.
1993 NA 1.6 85kW. 6q, 4.1 torsen, MeisterR. How did that happen?
Renee
 
Příspěvky: 961
Registrován: 18 čer 2016, 09:29
Bydliště: Praha

Re: Daily NC - plátno nebo pevná?

Příspěvekod Cores » 04 črc 2021, 08:16

Používám přes léto svojí NC PRHT jako daily a díky pevný střeše mám víc klidu. Né že by se do ní nikdo nedostal, ale je to pro čórkaře míň lákavé.

Měl jsem jen jednou se skládáním problém. Blblo mi stahování okýnka a jelikož je střecha spojena se stahováním, tak se jí nechtělo. Na vrakáči jsem koupil za 500 jiný spínače a maká bez problémů..

Každopádně je to auto na prd..do kufru se toho moc nevejde, převézt psa je hrůza po které následuje debordelizace a svezeš jen jednoho kámoše....lituju že jsem si jí nekoupil.dřív. :D svezení totiž za to stojí...
Scháním si k ní ještě jednu mazdu, ale tentokrát to bude šestka v kombímku.
Vyber dobře a užívej si..
CNC 2.0 PRHT Stormy blue
Cores
 
Příspěvky: 233
Registrován: 22 bře 2017, 21:15

Re: Daily NC - plátno nebo pevná?

Příspěvekod Verdom » 07 črc 2021, 10:07

NC dvoulitr s pevnou střechou je celkem za kotel oproti hadráku. Mám pevnou střechu a jel jsem i s hadrákem a přijde mi naopak pevná střecha výrazně tišší. Asi by stálo za to to změřit, každopádně ten větší klid u pevné střechy je fajn. Co se týče Mx-5, tak ano, je to auto naprd, ale stojí za to. ;-) Nicmeně jako daily bych asi Japonce nechtěl. Jejich antikorozní ochrana je u všeho strašně mizerná. Srovnatelná asi s Dacií nebo Škodou 120. Bez pomalu každoročního prolévání dutin a nástřiku spodku jsou ty auta za chvíli sežraný, že nevrhají ani stín. Obzvláště ta, co se v zimě nasolí.
MX5 NC 1,8 (2008)
Uživatelský avatar
Verdom
 
Příspěvky: 2
Registrován: 04 kvě 2012, 10:21
Bydliště: Jablonec nad Nisou

Re: Daily NC - plátno nebo pevná?

Příspěvekod cafe-racer » 05 srp 2021, 11:41

Cores píše:Každopádně je to auto na prd..do kufru se toho moc nevejde, převézt psa je hrůza po které následuje debordelizace a svezeš jen jednoho kámoše....


Pravidla : (ber to s nadsázkou, jen se chytám příležitosti, nemíří to nijak proti tobě).
- v kabrioletu se nevozí příslušníci stejného pohlaví, pokud nejsi gay. Stěžovat si, že se ti do kabrioletu nevejde víc "kámošů" je prakticky forma takového coming-outu.
- 2 místa jsou naprosto ideální : vejde se ti tam buď partnerka, nebo milenka. Buď jedno, nebo druhé dítě. Není smutnějšího pohledu, než když z kabrioletu začne postupně vystupovat celá rodina (ideálně když je to 4-místný diesel s pevnou skládací střechou a držáky kol na kouli). Stejně nakonec zjistíš, že největší pohoda je sám nebo se psem, který si tu jízdu opravdu vychutnává skrz jeho čenich.
- do kufru se vejde všechno, co potřebuješ (rozuměj : co se nevejde, to nepotřebuješ). I ženu jsem tam poskládal. Kreditku dáš do kapsy.

Je to naprosto nepraktické auto, a přesně proto dělá tolik radosti.
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 50 návštevníků

cron