Tak už mě dočista opustila moje 13 let stará origo baterka. Nejde ani už dobít, hlásí, že je pouze 6V a stopne se nabíjení. Na těch pár hezkejch dní ale nemělo smysl kupovat novou ještě letos a tak mi kamarád jednu půjčil. Ačkoli to byl úplně jinej rozměr, šlo to docela dobře. Vyndal se akorát plastovej dekl z pod baterky, železnou tyčku sem otočil a docpal molitanem. Dokonce i dřevěná podlážka šla dát, sice drobet do kopce ale v poho. Tož sem rád, že tam šel i poměrně běžnej rozměr.
Přílohy
13 let origo baterka a její podložka
Uchycení
Dřevěná podlážka pasuje
Půjčená baterka
Řídit MX-5 je nejzábavnější činnost z těch, kdy člověk může zůstat oblečenej
No jednou myslim proběhlo nabití na nějaký obyčejný a pak x-krát na týhle http://www.motorkari.cz/video/fora/moto ... 31715.html a furt dobrý....jen ted jsem jí nechal asi měsíc bez dozoru a jak klesly teploty na těch 5 stupňů, tak šla do hajzlu...asi. Možná by se dala ještě nakopnout na nějaký ruský mašině, ale to bych to musel hlídat, aby to nebouchlo a tak na to už peču a na jaře kupuju novou...
Řídit MX-5 je nejzábavnější činnost z těch, kdy člověk může zůstat oblečenej
Hola, moje baterka PANASONIC z výroby (z roku 1999) tedy po 22 letech se asi taky chystá do věčných lovišť. Nechali jste si někdo poslat S46A24L třeba z nového zélandu, austrálie nebo USA? Nebo tam máte všichni větší baterky? Díky za info.
NB 1,8 6q Miracle British (Racing?) Green r.v.2000
Tak nakonec dávám větší baterku, problematická je výška, dávám nejnižší normální autobaterii s výškou 175mm. Musím upravit montážní sponu a pak nějaký vymezovací držák dole, aby seděla bez pohybu.
NB 1,8 6q Miracle British (Racing?) Green r.v.2000