NC1, svody s katalyzatorom, GWR vs ILM

NC1, svody s katalyzatorom, GWR vs ILM

Příspěvekod Edo_T » 16 led 2022, 20:20

Ahoj,

Chcel by som dat trochu volnosti motoru a nahradit tovarenske zvody (a neskor ECU tune).
Auto chcem nechat na pohodove (street) jazdenie (nie reacing), len ho trochu 'posunut' dalej. K tomu mi pasuju zvody s katalyzatorom (vraj su aj tichsie).

Rozmyslal som o dvoch: GWR (dostat ich uz v europe) a ILM. Vie mi niekto poradit rozdiely? ..alebo ma odradit ;-)
(GWR vyzera lepsie, ma viac krutaku v nizsich otackach a dlhsie trubky po katalyzator. Ale cena...dvojnasobok??)

Diky
Edo
NC1 PRHT Roadster Coupe 2.0, 2008
Tlm: Koni Street, pruz: ProgressTech stabilizatory: RacingBeat,
Silentbloky: motor: Innovative 60A, diff: Superpro 80A
Edo_T
 
Příspěvky: 6
Registrován: 31 bře 2012, 12:20
Bydliště: Bratislava

Re: NC1, svody s katalyzatorom, GWR vs ILM

Příspěvekod KarlosPV » 17 led 2022, 14:41

Řekl bych, že volnost motoru by daly spíše svody bez katalyzátoru...
KarlosPV
 
Příspěvky: 32
Registrován: 23 kvě 2018, 09:11

Re: NC1, svody s katalyzatorom, GWR vs ILM

Příspěvekod BigBang » 17 led 2022, 19:28

Pokud chceš jezdit normálně po ulicích bez strachu, že tě někde náhodou vytáhnou cajti a budeš v prdeli a technickou nedělat pokoutným způsobem, tak zachování katu rozhodně smysl dává. Nevím jak je řešený kat v NCčku a jak je to s prostorem, ale říkám si proč si komplikovat život s tímto a radši nesehnat normální svody a kat dát až za ně :idea:
BigBang
 
Příspěvky: 210
Registrován: 23 pro 2019, 21:45
Bydliště: Kladno

Re: NC1, svody s katalyzatorom, GWR vs ILM

Příspěvekod KarlosPV » 17 led 2022, 21:15

NC má dva katy. Mám svody bez katu a prošel jsem v pohodě STK jen s tím jedním, i když už měl nejlepší léta za sebou 8-) ;)
KarlosPV
 
Příspěvky: 32
Registrován: 23 kvě 2018, 09:11

Re: NC1, svody s katalyzatorom, GWR vs ILM

Příspěvekod Edo_T » 17 led 2022, 23:14

Dik za reakcie.

Ano, NC ma 2 katalyzatory, jeden na svodoch a druhy na midpipe (samozrejeme aj ten sa da dat prec - existuju midpipy bez katu, ale potom to nie je na cesty, uz asi neprejdes STK)

Radsej by som dal kat aj na zvodoch. Nejde mi o maximalny vykon (s ecu tuningom mozno do 180 koni), chcem cestne auto , ktore nie je rozhucane a ten kat k tomu asi prispeje.
Beriem to aj ako svoj prispevok k ekologii a chcem predist buducim problemom - ktovie co este EU vymysli s emisiami... nechcem to casto menit (lebo na to treba poladit aj ecu).

Ten GWR ma ovela lepsi krutak dolu, asi preto ze Kat ma co najblizsie k midpipe (ILM ma niekde menej krutaku ako stock header).

Hociaky nazor potesi, aj neskor ;-) (nechystam sa to menit hned, najskor asi dokoncim podvozok a silentbloky pohonu)
NC1 PRHT Roadster Coupe 2.0, 2008
Tlm: Koni Street, pruz: ProgressTech stabilizatory: RacingBeat,
Silentbloky: motor: Innovative 60A, diff: Superpro 80A
Edo_T
 
Příspěvky: 6
Registrován: 31 bře 2012, 12:20
Bydliště: Bratislava


Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků

cron