Diky za tip. Toho se prave obavam, abych nevybral neco az moc tvrde. Precejen, silnice u nas jsou castokrat v ne idealnim stavu (paradoxne, odtahovku jsem volal akorat k rodinnemu kombiku kvuli dire na silnici). A k tomu se obcas clovek musi projet skrze historicke kocici hlavy (napr Davle nebo Jilove)... Uz tak mam na aute PUR silace - kdyz jsem jednou potreboval projet skrze Malostranskou, tak se mi z toho rozblikala pristrojovka, jak vypadlo DSC a nevim co jeste
Nastesti tam autem nezvyknu jezdit
Prave proto zvazuji, zda by nebyl vhodnejsi podvozek, kde lze regulovat idealne i tuhost, ne jen vysku. V pripade Bilstein pak tedy varianta B16, ktera uz je ponekud drazsi :-/ Nemam s tim ale zadnou zkusenost, tak mam mozna naivni predstavu, ze vetsinu casu budu jezdit s "meksim" nastavenim a jak pojedu nekam, kde jsou lepsi silnice (Alpy), tak se trochu utahne na tvrdsi. Nebo kdybych jel treba na nejaky trackday nebo pod...