dotaz - napínací kladka

Re: dotaz - napínací kladka

Příspěvekod dopr » 09 bře 2011, 12:18

No to je taky moznost, ale ne tolik pravdepodobna. Pokud by to mel byt jediny domnely dukaz o vymene rozvodu, tak je to blbost.
Pokud byly meneny nekdy v nedavnu, mel bys na remenu najit minimalne loga, znacky atd a nemel by byt popraskany nebo jinak opotrebovany. Ja jsem pri vymene zjistil, ze tam mam mozna taky zanovni origo Mazda rozvody (pekne citelne logo a napisy na remenu). Nicmene jsem je stejne vymenil za nove, pro klid duse.
Naposledy upravil dopr dne 09 bře 2011, 12:26, celkově upraveno 1
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: dotaz - napínací kladka

Příspěvekod ADix » 09 bře 2011, 12:22

George píše:
dopr píše:no k pretesneni vika ventilu nepotrebujes shazovat rozvody. Mohl jen prosakovat olej okolo vika, tak predchozi majitel vymenil tesneni. To s rozvody nema nic spolecneho ;)

a nebyl směr uvažování jinej? třeba že kvuli rozvodum musíš sundat ventildekl, takže pokud je to viditelně přetěsněný, je šance, že už jsou rozvody měněný? :D

Jo máte pravdu oba jen každej zvás to teď napsal jinak...já to od něj pochopil, že rozvody být dělaný nemusí, jen to mohlo prosakovat tak to bejvalej majitel přetěsnil ;)
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 75 návštevníků

cron