Vavris píše:Se obávám, že to dost dobře nejde. Já vyjel v uto zimu jen 3x a stejně mi lem vykvet
Jediné řešení je Mazdu po každé jízdě pořádně vyprat wapkou, což tě za chvilku bude velmi otravovat.
riderhenry píše:Kdybych to mel teda zhodnotit, tak mi neprijde tak tragicke jednou za 13 let par mist opravit A kdo vi, jak dlouho by to vydrzelo, kdyby se poctive hlidaly kanalky, cistily lemy, strikal podvozek a dutiny (ja to delal jenom dvakrat )...
Vavris píše:U mě byl problém ten, že jsem blbnul na sněhu, pak projel kusem nasolené cesty a auto bylo zagychané hnusem. A jelikož zrovna byly mrazy jako kráva a žádná známá WAP nefungovala, tak jsem to oplách asi až za 14 dní a ten lem za tu dobu vykvetl - takže nezveličuju. Je pravda, že už na něm byl vidět lehký náběh předtím. Ale jasně to demonstruje sílu slaných sraček.
Vavris píše:S čím zásadně nesouhlasím je rezavý pozink. Pokud je pozink udělaný pořádně a auto nebylo bourané, tak prostě nehnije téměř vůbec. Před Mazdou jsem koukal po Porsche 944 a ze 3 kousků neměl jediný ani zrnko koroze!
PavelS píše:Pokud je nerez udělaný pořádně tak nerezne... 944 měl kamarád a je fakt, že tam problém není snad nikde co se koroze týká, ale třeba Oktávky dokonalý nejsou...tak bysme mohli pokračovat do alelůja - prostě tady už bylo x věcí napsaných kde nejen NA rezne a téma navíc nic novýho asi neodhalí - na ojetinu prostě člověk musí koukat komplexně...
Uživatelé procházející toto fórum: Seznam a 65 návštevníků