Zakrytování spodku

Re: Zakrytování spodku

Příspěvekod kousmen » 09 lis 2012, 13:56

No konečně někdo přišel s něčím konstruktivním. ;) Někdo by to měl říct i tomu cápkovi z prvního příspěvku. Ale měl jsem za to, že výfukový splodiny si právě mají udržet co nejvyšší teplotu až do konce. Proto se používají thermoizolační pásky ne?
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Zakrytování spodku

Příspěvekod ADix » 09 lis 2012, 14:05

Dal bych si to už jen protože to vypada hustokrutopřísně :twisted:
...because still in progress...
ADix
 
Příspěvky: 1590
Registrován: 28 úno 2011, 13:13
Bydliště: Orlová, Moskva

Re: Zakrytování spodku

Příspěvekod IvanGS » 09 lis 2012, 15:38

Ani jsem si nevšiml že stejná fotka je i ve vlákně o kráskách NA, kde jsem o tom napsal něco podle mých zkušeností z letectví. Ale jak bylo řečeno, to je na dlouhé povídání, v tomhle případě a podle jediné fotky nejsem o přínosnosti přesvědčen..
Nejkrásnější NBFL na světě!
Uživatelský avatar
IvanGS
 
Příspěvky: 876
Registrován: 12 čer 2012, 16:20
Bydliště: Bolehošť, Hradec Králové

Re: Zakrytování spodku

Příspěvekod Winie » 11 lis 2012, 18:08

jak uz jsem psal v kraskach NA, tak jsme se bavili s kolegou, pouzivaj to na svoji zavodni honde na vrchy a ma to opravdu smysl jen pri rychlých zatackach a z casti jako stabilizace auta na rovine. ALE je to hodne tezky to udelat tak aby to fungovalo. Jak psal andre, velkem problem je nedostatecny chlazeni vyfuku, coz lze resit vyvedeni vyfuku hned za motorem tjst v prahu. Taky je prý dobré udělat nejaky stavitelny kusy v tom diffusoru, který se pak přenastavujou podle charakteru trati. Snazil se mi to vysvetlit, ale moje technicky znalosti tomu absolutne nestacili. Dalsi veci je to, ze takovejhle diffusor je nepouzitelnej u auta, ktery se pohybuje po normalni silnici. Zadek rozmlati retardery a dalsi vec je, ze mezera mezi tim spodkem auta a povrchem by mela bejt co mozna nejnizsi. Takze je to opravdu pouze na honeni tisicinek na velkym okruhu typu Most.
Kdyz uz tu nekdo nakousnul padakovej efekt u nasich zadnich narazniku, tak to jsme probrali taky a tam by se teoreticky mel zmensit odpor auta a zvetsit prilnavost zadku kvuli tomu, ze ten vzduch to auto vzadu nenadlehcuje. Ale opet se bavime o pomerne velky rychlosti pri prujezdu zatackou.
Resume, jestli se nekdy dokopu k tomu, ze budu mit auto pouze na blazneni na okruhu, tak si to krytí udelam. Jinak to nemá moc velký smysl.
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Zakrytování spodku

Příspěvekod Pochtli » 11 lis 2012, 18:29

Částečné zakrytování spodku by se mi občas hodilo, když jezdím po nějaké polní/lesní cestě :D
Fotografie782a.jpg
NB 1.8 -> NB 1.6 -> NBFL 1.8 -> NB 1.6 Miracle (2000)
Toyota Avensis kombi 2.0 VVTi (2005)
Suzuki Swift 1.3 (1999)
Uživatelský avatar
Pochtli
 
Příspěvky: 2005
Obrázky: 3
Registrován: 22 čer 2010, 20:08
Bydliště: Brno

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 172 návštevníků