od Winie » 11 lis 2012, 18:08
jak uz jsem psal v kraskach NA, tak jsme se bavili s kolegou, pouzivaj to na svoji zavodni honde na vrchy a ma to opravdu smysl jen pri rychlých zatackach a z casti jako stabilizace auta na rovine. ALE je to hodne tezky to udelat tak aby to fungovalo. Jak psal andre, velkem problem je nedostatecny chlazeni vyfuku, coz lze resit vyvedeni vyfuku hned za motorem tjst v prahu. Taky je prý dobré udělat nejaky stavitelny kusy v tom diffusoru, který se pak přenastavujou podle charakteru trati. Snazil se mi to vysvetlit, ale moje technicky znalosti tomu absolutne nestacili. Dalsi veci je to, ze takovejhle diffusor je nepouzitelnej u auta, ktery se pohybuje po normalni silnici. Zadek rozmlati retardery a dalsi vec je, ze mezera mezi tim spodkem auta a povrchem by mela bejt co mozna nejnizsi. Takze je to opravdu pouze na honeni tisicinek na velkym okruhu typu Most.
Kdyz uz tu nekdo nakousnul padakovej efekt u nasich zadnich narazniku, tak to jsme probrali taky a tam by se teoreticky mel zmensit odpor auta a zvetsit prilnavost zadku kvuli tomu, ze ten vzduch to auto vzadu nenadlehcuje. Ale opet se bavime o pomerne velky rychlosti pri prujezdu zatackou.
Resume, jestli se nekdy dokopu k tomu, ze budu mit auto pouze na blazneni na okruhu, tak si to krytí udelam. Jinak to nemá moc velký smysl.