Tlumiče a pružiny Bilstein

Re: Tlumiče a pružiny Bilstein

Příspěvekod dopr » 03 čer 2014, 18:51

Ani jsem nevedel, ze Bilstein dela pro NB i pruziny. Mam B8 a pera od Teinu
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Tlumiče a pružiny Bilstein

Příspěvekod martin_71 » 03 čer 2014, 20:01

cavan píše:na japonske auto patri japonsky podvozok.. ;)


To Japonci asi netusili, kdyz ve fabrice montovali (mimo jine) Bilsteiny..
'96 Cosmo / Koni Sport / BBK
Uživatelský avatar
martin_71
 
Příspěvky: 588
Obrázky: 0
Registrován: 21 čer 2012, 14:27
Bydliště: Beskydy

Re: Tlumiče a pružiny Bilstein

Příspěvekod riderhenry » 03 čer 2014, 22:19

Bilsteiny jsou dost měkké, osobně bych už teď šel asi do nějakého jiného podvozku (BC Racing, HSD nebo pro mě vrchol v podobě podvozku od FatCatMotorsport). Je ale pravda, že auto je rozhodně znatelně tvrdší. Myslím, že řadě lidí by to nevyhovovalo a třeba cestování po D1 je pro mě naprosto nepředstavitelné. Další věc je, že tvrdší podvozek se nerovná vždy rychlejší podvozek! Obzvlášť u levných "tuningových" podvozků, kde vidím prioritu především ve snížení auta, bych se celkem bál, jak to vlastně bude fungovat. I tady jsem myslím četl reference třeba na přehřívání při rychlé jízdě... I když mám ještě relativně pohodlný setup (Bilstein + FlyingMiata pružiny), i tak sem tam škrtnu podvozkem a jízda po neznámých silnicích je o něco náročnější, protože člověk musí neustále číst vyjeté koleje, větší díry a další nástrahy. A to je auto snížené o pár centimetrů...

Abych to nějak shrnul, určitě bych Bilsteiny + nějaké pružiny (dobré reference má Tein a FlyingMiata myslím) doporučil pro každého, kdo nechce postavit okruhové auto, ale chce mít trochu jistější auto na okreskách a víc se bavit. Dopr by mohl taky přihodit referenci, případně stačí pohledat v jeho topicu, jestli to někoho zajímá...
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.
Uživatelský avatar
riderhenry
 
Příspěvky: 2034
Registrován: 16 úno 2010, 01:34
Bydliště: Brno

Re: Tlumiče a pružiny Bilstein

Příspěvekod dopr » 04 čer 2014, 10:46

Uz jsem to psal nekolikrat. Jsem s kombinaci B8 a Tein S-tech docela spokojeny. Neni to ale podle meho setup na okruhy, jako spis na okresky, kde ze me nevytrepe dusi, ale zaroven je auto tuzsi, mnohem rychleji reaguje na povely a je citelnejsi. Nechtel jsem obetovat prilis mnoho komfortu, protoze auto vyuzivam denne a 1x - 2x do roka s nim jezdim dost daleko. S poddajnejsimi pruzinami a decentnim snizenim Teinu se mi to myslim docela povedlo.
Na tema Racelandu uz bych se asi nechtel vyjadrovat. Ten podvozek je "vhodny" snad jen pro lidi, kteri najedou do 3000km za sezonu. Tim padem jim s pomoci bozi vydrzi nekolik sezon. S Bilsteiny mam aktualne najeto 50 000km a jak by se dalo cekat, funguje stale perfektne. Ani cenove nevidim prilis duvodu proc jit do obecne nekvalitnich vyrobku. Tlumice cca 12000 (diky riderhnerymu jsem mel 2 predni jeste levnejsi), pruziny z UK okolo 4200 i s postou.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Tlumiče a pružiny Bilstein

Příspěvekod PavelV » 04 čer 2014, 13:17

Mám Bilsteiny B14 PSS a v kombinaci se stabíky HR to lze použít i na okruhové blbnutí. Životnost u Bilsteinu je fantastiká. Třeba ne úplně laciný Tein mi vydržel asi jen 25 tisíc km. Na Bilsteinu mám teď najeto 50 tisíc.
Uživatelský avatar
PavelV
 
Příspěvky: 189
Registrován: 22 úno 2011, 17:13

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 53 návštevníků

cron