Nečekal jsem, že zrovna já založím tohle vlákno, ale...
Díky této fotce
George píše:tak naše první zakázka dorazila do států (po téměř 20 dnech... ať žije pošta) Zatim bez vlepených skel
a Andrého vláknu
viewtopic.php?f=19&t=993&start=100#p26999 ve mě začala hlodat myšlenka na úpravu bodíků (protože ty ručičky v pozici 6 o'clock prostě vypadají božsky!
)
Jak už bylo zmíněno, pěkný návod na to je zde
Je tam i montáž
http://revlimiter.net/mods/nb_gauge_install.php , pro inspiraci doporučuju STORE
http://revlimiter.net/store/gauges.php a dají se tam najít i skeny originálu (bohužel jen) US verze NA a NB.
Nicméně návod na nastavení ručiček mi připadá jako návod na sebevraždu "...aby to vypadalo jako dopravní nehoda". Osobně bych volil raději něco ve stylu tohoto návodu
http://www.fordsierra.eu/sklad/Kalibrace_Budiku.pdf pěkně v klidu a bezpečí, doma na stole, jen nevím jestli to bude fungovat i u mazdy
Nevíte někdo na základě čeho (odpor, napětí, pulsy,...) se vychylují ručičky v Mazdě? A co je na ně tedy potřeba připojit (zdroj a odpor, dva zdroje, generátor signálů,...)?
Díky za vaše rady a připomínky