Ptz mam jednoduchej vyber - spokojin se vzdycky s tim nejlepsim, nic jineho za tim nehledej chtel jsem nejlepsi variantu, ale myslim, ze to je "zbytecny" nebo ne zbytecny, ale dnes uz bych to tak neresil
Já mám pětikvalit, a ten šestikvalt bych rád. 1,2,3 kvalty jsou kratší než u 5q a má to dělší šestku než 5q pětku, takže se s tim dá cestovat rychleji, při stejnejch točkách a tim pádem hluku
Je tolik krás, že tisíc let nestačí na přehled... různé motorizované prostředky individuální dopravy od tří do dvěstěosmdesátišesti koní http://www.legendysilnic.cz Dovoz zajímavých strojů ze zahraničí, včetně papírování.
Mám 6q, s 5q jsem nejel ale 6q mi přijde jako ideální, myslel jsem že na šestku to bude už jen dálniční rychloběh, ale i na ni je auto dynamické a i při vyšší rychlosti moc netočí, čili šetří motor i palivo. Za mě tedy 6q.
Tiež mám 6-kvalt a zhrnul by som to asi takto: S 6-kvaltom si viacej zaradíš... a to je jedna z vecí, v ktorých je MX-5 tak úžasná Takže za mňa tiež ANO!
NBfl Sportive r.2001 1.8l, Torsen, 6st. prevodovka, BC Racing 6/5, Buddy Club P1 Racing SF...