od IvanGS » 02 bře 2014, 00:58
Cavan - to že nehodlám auto prodávat nemá nic společného s penězi i když člověk nikdy neví:-). Chtěl jsem říct, že když se ptám na drobné úpravy, je to proto, že nechci do auta nijak zasahovat, tj. žádné turbo či kompresor, odlehčený setrvačník apod. Samozřejmě i jinak bych nechtěl do MX-5 investovat stovky tisíc, zase takový fanatik nejsem, když budu chtít 250 koní, znám levnější cesty jak je získat, ale to bych musel oželet MX-5, což nechci. Máš pravdu, výfuk se dá vrátit a beru to jako jednu z variant, prozatím zkusím lehká kola a pak se třeba zahloubám do výfukových soustav...
Nesouhlasím ale, že 3 koně jsou zanedbatelný nárůst, zvlášt u auta tak lehkého jako je MX-5. I pár kilo ušetřených na kolech dělá divy. Když budu mít auto co má 300 koní (měl jsem takové), nebudu řešit 2 kila ušetřená na jednom ráfku ani úpravu za 3 koně, ale u takového auta ani nepoznám (jen v extrému), jestli v něm jedu sám nebo se spolujezdcem a jak jistě víš, u MX-5 to znát je. Proto mne zajímají i drobná vylepšení...
Nejkrásnější NBFL na světě!