Zdravím, podělím se o svůj trablík. Třeba jste se s tím někdo setkal a poradíte mi
NA6 1991, Zastudena (cca 4h stání) chytne na brnk normálně drží zvýšený volnoběh, reaguje ok, dá se s ní hned jet ALE po cca 15-20 sekundách volnoběhu se začne chvět a zvuk výfuku se změní z čtyřválcového drrrrr na bababa. Když ji nechám zahřát tak se při dosažení spodní rysky teploměru (cca 50C) uklidní a jede klidně, zní drrrrr. Pokud ji nenechám zahřát a hned jedu tak pod 2000 je mrtvá, nad 2000 jede klidně ale slabě, a pokud nechám spadnou otáčky k volnoběhu neudrží je a chcípne. Následně nejde nastartovat, jen rychle točí startérem, po přidání plynu nastartuje a většinou už jede líp než předtím.
Začala s tím v únoru sporadicky při nízkých teplotách, teď už to dělá vždy. Hodně mě udivuje ta pravidelnost kdy problém začne určitý čas po startu a přestane s nějakou určitou teplotou (začne jet podle teplotního čidla? Minuta, dvě je na zahřátí nevyhřívané lambdy málo ne?).
Za tepla bez problému. Ani idle dip nic.
Rozvody ok, předstih ok, svíčky nové, kabely nové, nemám olej na svíčkách, těsnění na vstřikovačích nové, čidlo teploty nové 2x, lambda, falešný vzduch jsem nenašel, tps seřízené, očistěné země, kompres sem neměřil. Zkusil jsem pustit palivovou pumpu natvrdo přes F/P, v TEN GND modu neudrží zastudena volnoběh, zkoušel jsem odpojovat vstřikovače i fajfky ale cokoliv odpojím tak to špatný chod zhorší. Ale nejsem si moc jistý u svíček vzhledem k tomu že jsou zapojené po dvou sériově. Když zvednu faju slyším jak kope na motor ale asi tím rozhodím i druhou z páru?
Problém je docela krátké časové okno na měření a zkoušení.. Spíš bych řekl že se uchlastává. Špatné vstřiky?