Torsen nebo otevreny diff

Torsen nebo otevreny diff

Příspěvekod misakcz » 02 úno 2019, 00:54

Ahoj všem,

hledám po všech možných forech, už jem prolez x variant dle výbav atp., ale výsledky se rozcházejí.

Nejsem za boha schopnej rozlustit zda mam Torsen nebo open diff.

Motor 1.8 103 kw, petikvalt. Vybava ABS, posilovac, elektricka antena, klima.... poradite jak zjistit?

Je cesta pres mazdu a VIN?
Naposledy upravil misakcz dne 02 úno 2019, 01:16, celkově upraveno 1
misakcz
 
Příspěvky: 18
Registrován: 05 pro 2018, 00:14

Re: Torsen nebo otevreny diff

Příspěvekod misakcz » 02 úno 2019, 01:04

Nejaka ruska stranka tady z fora napsala toto:)

There is a bridge with limited slip differential (LSD)

edit..

tak nakonec Torsen..

Nasel jsem odsud http://japancars.ru/index.php?route=cat ... k_id=2710B

díl diferencialu MM03-27-200, coz by mel byt podle https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=18716 Torsen:)

P.S. Japancars.ru sikovna stranka co se tyka dílu:)
misakcz
 
Příspěvky: 18
Registrován: 05 pro 2018, 00:14

Re: Torsen nebo otevreny diff

Příspěvekod TeeJay » 02 úno 2019, 10:05

Drtivá většina všech 1.8 NB torsen má :-) nicméně nejsnazší je auto projet, ten rozdíl je totiž diametrální.
Uživatelský avatar
TeeJay
 
Příspěvky: 1679
Obrázky: 0
Registrován: 17 dub 2015, 23:44
Bydliště: Hradec Králové

Re: Torsen nebo otevreny diff

Příspěvekod misakcz » 02 úno 2019, 10:31

To jo, ale to bych musel vedet jak se to chova s otevrenym diferakem:)
misakcz
 
Příspěvky: 18
Registrován: 05 pro 2018, 00:14

Re: Torsen nebo otevreny diff

Příspěvekod Cores » 02 úno 2019, 11:34

Kdyz to odpalis z mista do leva a udela ti jen leva guma čáru,mas open diff. Pokud mas špéru,ucitis jak se to sevře a budou gumovat obe kola naraz.
CNC 2.0 PRHT Stormy blue
Cores
 
Příspěvky: 233
Registrován: 22 bře 2017, 21:15

Re: Torsen nebo otevreny diff

Příspěvekod Tomin » 03 úno 2019, 00:48

Už by to chtělo v tom udělat jasno. Podle mě by to mělo jít jednoznačně poznat, když se auto zvedne na zvedák a bude se ručně točit se zadními koly. Zkoušel jsem to u té své, ale výsledek jest, že v tom mám ještě větší hockey. Viz tady 24.7.2017. Borci servisáci, když k vám jezdí mazdy, třeba NC 1.8 - prokazatelně bez špéry a NC 2.0 - prokazatelně se špérou, hoďte je na zvedák a vyzkoušejte to! Tohle není zdaleka první dotaz tohoto druhu. Že se s autem má hrabat a pak počítat čáry nebo co, se mi zdá takové neohrabané. Celý motoristický svět vám bude vděčen! :)
NC 2.0 Expression
To není auto, to je ROADSTER, lásko!
Uživatelský avatar
Tomin
 
Příspěvky: 596
Registrován: 24 říj 2014, 22:25
Bydliště: moravsko-slovácké pomezí

Re: Torsen nebo otevreny diff

Příspěvekod m8rinek » 03 úno 2019, 14:42

Jednoznačně to poznáš jedině po odpojení poloosy, gumovačky a točení kolama jsou takový ,,babský,, rady...
m8rinek
 
Příspěvky: 1492
Registrován: 21 srp 2012, 22:36

Re: Torsen nebo otevreny diff

Příspěvekod Cores » 03 úno 2019, 16:11

Ale je to nejsnazsi cesta jak to poznat,kdyz to ridic neciti z chovani zadni napravy.
CNC 2.0 PRHT Stormy blue
Cores
 
Příspěvky: 233
Registrován: 22 bře 2017, 21:15

Re: Torsen nebo otevreny diff

Příspěvekod Tuleň » 03 úno 2019, 16:16

OT: momentálně mám open, ale svor je hudbou tohoto roku. Co bych měl teda očekávat za změny při jízdě "ve stopě"? Neberu v potaz donuty či jiné věci na co Mazda stejně nemá výkon :D

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Mazda 323f 1.6
Mazda MX-5 1.6
Uživatelský avatar
Tuleň
 
Příspěvky: 181
Registrován: 01 říj 2016, 18:08
Bydliště: Valašské království

Re: Torsen nebo otevreny diff

Příspěvekod cafe-racer » 03 úno 2019, 22:12

Neberte to zase tak vědecky, prostě pokud to po odpálení nechá 2 čáry tak tam svor je, pokud 1 čáru tak tam není. Vyzkoušeno opakovaně na různých automobilech ke spokojenosti.
Normálně bych to standardizoval jako tzv. "Coresův" test ;)
NC 2.0 '06 kabriolet
cafe-racer
 
Příspěvky: 841
Obrázky: 1
Registrován: 26 srp 2013, 12:29

Další

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 17 návštevníků

cron