pokec o diferakoch

Re: pokec o diferakoch

Příspěvekod bmxdave » 09 črc 2012, 19:36

PavelV píše:Může to být ložisko v převodovce. Zkus si při volnoběhu po jízdě (za studena to většinou nědělá) pustit a vymáčknout spojku a poslouchat.

Ted sem to zkusil a opravdu, po zahřátí při volnoběhu něco trošku "chrastí" a při vymáčknutí spojky to uplně ztichne. Co to teda přesně je?

Poradí někdo pls? ;)
bmxdave
 
Příspěvky: 889
Obrázky: 1
Registrován: 28 led 2012, 17:34
Bydliště: Hodonín

Re: pokec o diferakoch

Příspěvekod dopr » 09 črc 2012, 19:43

muze to byt 100 veci od drncicich tepelnych stitu okolo vyfuku pres vpyinaci lozisko spojky po diferak. A dokud se na to nepodiva nejaky schopny mechanik, tak tady muzes akorat dal spekulovat a zaplnovat vlakno offtopicy.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků