Tomin píše:SPÁSA CHODCŮ Jezdí dva druhy NCéček – rozbité a spravené. Ta první k újmě nepřišla v provozu, ale vyjela tak z továrny. S antisportovně zvýšeným podvozkem, který nadzvedl nejedno obočí. Pohledně nízký sporťák byl nešetrným zásahem povýšen vzhledově někam do vyšší střední třídy. Tento kontroverzní počin výrobce je vysvětlován snahou o zmírnění následku srážky s kolemjdoucím. Což ovšem vyvolává další otázku, jak útrobám pomůže ke zdraví, když budou trefeny něčím o pět centimetrů vyšším? Co když je vysvětlení prostší? Když se majitelé rozhodnou si tento nešvar spravit, dodají tak mazdě původně zamýšlenou siluetu a výrazně polepší jízdní dovednosti. Zároveň ovšem pošlou spodek auta těsně nad asfalt, plus mínus 11cm (oproti 19ti u běžných aut). Moje Mazděnka byla při koupi již vybavena “set-downen” Eibach -30mm a za těch 10t.km loni je skoro zázrak, že jsem škrábnul jen jednou. Ale někteří uživatelé mluví dokonce o “neustálých škrtancích”. Mám tedy teorii, že důvodem instalace vyšších fabrikánských pružin byla pragmatická snaha předejít reklamacím, že se s tím nedá normálně jezdit po silnicích a městech. A kruh se nám uzavírá další otazníkem, jestli to spravení z úvodu zmíněného “rozbití” nepovede nakonec k rozbití.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků