od radep » 14 zář 2012, 11:28
Dolil jsi vodu přímo do chladiče? Můžeš ji tam dolít až po vrch... žádný postup na odvzdušnění prakticky není, jenom doléváš vodu do chladiče při nastartovaném motoru a zahříváš. Přes expanzku se to dělá dost špatně a dlouho
Jestli ti mizí voda, tak to tipuju na víčko chladiče. Čas od času neudrží tlak, vystříkne ti vodu do motorového prostoru a vlivem ztráty tlaku v okruhu začneš okamžitě vařit. Špatné těsnění se projevuje klasicky bílou emulzí v oleji nebo párou z výfuku. Můžeš zkusit vyndat svíčky a mrknout s baterkou zezhora na písty. Stává se, že voda ve válcích vyčistí usazeniny. 3 písty bys pak měl třebas zanesené (černé) a jeden by byl krásně kovový. Ale to je jenom tip, není to žádná exaktní diagnostika
jestli je špatné těsnění dokážou jinak zjistit v servise...
Jestli nepomůže víčko, tak je druhý krok termostat - stojí pár stovek a výměna je jednoduchá... může už být unavený a špatně otvírat (nebo zavírat). Vodní pumpa je pod rozvody a mění se většinou zároveň s nimi... rozvody jsou dělané kdy naposled?
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)