Fast Forward Superchargers

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod Vavris » 13 kvě 2014, 15:39

Bez IC imho bude při horkých dnech dycky znatelně ubývat výkon, ať už to bude u sání nebo u svodů...
back in the business 8-)
Uživatelský avatar
Vavris
 
Příspěvky: 1439
Registrován: 13 led 2011, 23:40

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod Otatoy » 13 kvě 2014, 16:31

Tak IC mužeš dodělat vždycky, spíš jde o to, jestli tohle "coldside" řešení nemá nějakou zásadní nevýhodu.. Ono když chceš dnes kompresor kit, tak stejně moc na výběr nemáš...
NB 1,8i 1999 10th Anniversary (2587/7500) -Mystique-
NA 1,6i 1991 US verze, automat -Mia-
NA 1,6i 1995

http://www.icabrio.cz
Uživatelský avatar
Otatoy
 
Příspěvky: 290
Obrázky: 5
Registrován: 30 lis 2013, 23:05
Bydliště: Praha 9

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod LordJames » 13 kvě 2014, 16:48

no ma to tu zasadni nevyhodu, ze ten IC tam nemas jak pridelat :-D
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod Stepan P » 13 kvě 2014, 17:02

FFS je asi jeden z nejlepších kitů SC, kde se dá rozumně kombinovat výkon vs. použitelnost.

Výhody:

Jak AndrewG napsal – lepší odezva plynu, menší zahřívání(coldside)

Hlavní benefit je e-cool – extra rozprašování paliva do stlačeného vzduchu (dříve se používalo extra vstřikování i před rotor, někdo používá obojí).
Díky vypařování se celá směs ochlazuje a může se použít vyšší plnící tlak. Tímto způsobem se „nahrazuje“ IC, ale má to svůj limit.
Tom z FFS se nyní dokázal dostat na cca 300whp, ale celý motor je upravený.
V normálních podmínkách se lze dostat na 200whp. S E85 na 220-240whp, což je stejně limit sériového motoru (především ojnic).

Další výhoda e-cool je právě další vstřikovač paliva(nebo 2), které dokážou dodat více paliva při zvyšování výkonu nebo použití E85. U hotside s IC bez dalších úprav bude limit vstřikovačů si 200whp a pak je potřeba řešit vstřiky větší.

Vše se ovládá pouze třemi powercards (hlavní vstřikování, timing, e-cool).

Nevýhoda je limit výkonu (no IC) a horší instalace.

Tady na fóru byla snad jedna jediná – uživatel elektron z SK
NB98 supercharged + R888 ->>>> Most 1:58:10
MX-5 CUP pravidla pro rok 2019
Stepan P
 
Příspěvky: 160
Obrázky: 1
Registrován: 31 bře 2010, 23:07
Bydliště: Praha

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod LordJames » 13 kvě 2014, 17:28

Vetsi vstriky asi stejnak vetsina lidi resi hned, zaroven s kompresorem,ne?
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod Stepan P » 13 kvě 2014, 17:45

U standardního výkonu na benzín zbytečné.
NB98 supercharged + R888 ->>>> Most 1:58:10
MX-5 CUP pravidla pro rok 2019
Stepan P
 
Příspěvky: 160
Obrázky: 1
Registrován: 31 bře 2010, 23:07
Bydliště: Praha

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod Rudy » 14 kvě 2014, 00:54

Stepan P píše:...Tady na fóru byla snad jedna jediná – uživatel elektron z SK

Áno elektron tento kit jazdí, ale stálo ho to pár rokov života. Bez vstrekovania vody sa nebol schopný dostať na rozumnú teplotu vzduchu. Ak si dobre pamätám podľa toho čo mi vravel teplota nasávaného vzduchu bola v okolí 90°C. Neviem ako často tu na fórum zavýta. Vedel by sa k téme vyjadriť. Ja osobne som po odvezení sa nebol tak očarený ako by som čakal podľa toho čo je po internetoch popísané.
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod LordJames » 14 kvě 2014, 07:49

To jsem se taky chtel zeptat - jestli nekdo nevidel nejaky porovnani teplot hot vs cold side
ObrázekObrázek
Uživatelský avatar
LordJames
 
Příspěvky: 2774
Registrován: 12 čer 2012, 18:55
Bydliště: Tábor

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod Zed » 14 kvě 2014, 08:42

Hotside, bez IC a bez odstineni svodu, v lete teploty vzduchu kolem 90stupnu i vic...a to je mensi MP45. Jinak kit od FFS je jak pise Stepan, to nejlepsi co je na trhu v podobe kitu.

K tem vstrikum, ke standartnimu vykonu nejsou potreba jiny, v podstate nemusis menit nic a vse muze zustat origo. S vyssim vykonem uz vic paliva potrebujes a origo vstriky by to nedavaly a byly by u 100% sve kapacity, je dobry pak vymenit u palivovy cerpadlo, aby taky stihala.
charged "beauty"
charged beast
Miata simply begs to be driven hard!

MX-5 Cup 2018 - http://mx-5cup.cz/
Uživatelský avatar
Zed
 
Příspěvky: 970
Registrován: 25 úno 2011, 12:52

Re: Fast Forward Superchargers

Příspěvekod noose » 25 říj 2014, 20:54

Nedalo by se neco vymyslet s kompresorem z MB?

http://auto.bazos.cz/inzerat/40016246/E ... MB-SLK.php
NA BRG
Uživatelský avatar
noose
 
Příspěvky: 610
Registrován: 21 led 2014, 00:49
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 52 návštevníků

cron