od Stepan P » 13 kvě 2014, 17:02
FFS je asi jeden z nejlepších kitů SC, kde se dá rozumně kombinovat výkon vs. použitelnost.
Výhody:
Jak AndrewG napsal – lepší odezva plynu, menší zahřívání(coldside)
Hlavní benefit je e-cool – extra rozprašování paliva do stlačeného vzduchu (dříve se používalo extra vstřikování i před rotor, někdo používá obojí).
Díky vypařování se celá směs ochlazuje a může se použít vyšší plnící tlak. Tímto způsobem se „nahrazuje“ IC, ale má to svůj limit.
Tom z FFS se nyní dokázal dostat na cca 300whp, ale celý motor je upravený.
V normálních podmínkách se lze dostat na 200whp. S E85 na 220-240whp, což je stejně limit sériového motoru (především ojnic).
Další výhoda e-cool je právě další vstřikovač paliva(nebo 2), které dokážou dodat více paliva při zvyšování výkonu nebo použití E85. U hotside s IC bez dalších úprav bude limit vstřikovačů si 200whp a pak je potřeba řešit vstřiky větší.
Vše se ovládá pouze třemi powercards (hlavní vstřikování, timing, e-cool).
Nevýhoda je limit výkonu (no IC) a horší instalace.
Tady na fóru byla snad jedna jediná – uživatel elektron z SK