velky problem !!!!!

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod vojtiiisek » 29 kvě 2015, 10:30

michalgt píše:Mam velky poblem z mojou mx. Menil som hlavu na mojej 66kw za hlavu z 85kw ako aj rj. Auto na rj zo 66kw ide normalne, ale ked zalozim rj z 85kw tak len chyti a hned zdochne. Ja to tipujem na vahu zvduchu, lebo moja stara 323gt to robila podobne, ked nebola vaha zapoje a chytila a hned zdochla. Neviete mi poradit ci to nemoze byt tym, alebo je tam nieco ine este? Aky kod maju vahy na tychto dvoch typoch?


Vždyť 66kw verze má jinou kompresi, tzn. jiný písty. To stačí vyměnit pouze hlava? Četl jsem že je tam více odlišných věcí v těchto dvou motorizacích. Takže pokud 66kw ŘJ funguje,85kw nemusí z důvodů jiných map.
NA > NBFL > NB > NC

*Se silným autem jsi rychlý na rovinkách, s lehkým autem všude* Colin Chapman
Uživatelský avatar
vojtiiisek
 
Příspěvky: 459
Registrován: 08 črc 2011, 19:58
Bydliště: Brno

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod kopac » 29 kvě 2015, 11:56

je to tak, odlisnost jsou v jinych pistech (nizsi komprese), tupe vacky (z automatu) s jina ridici jednotka. ta komprese by mela jit dohnat snizenim hlavy...ale ten rozdil v kompresi si myslim ze neni az takovej aby to nejelo.


michle, dej prosim pak vedet jak jsi to zprovoznil a jestli jsi nejak snizoval hlavu. me ceka v lete vymena hlavy za 323GTX a porad laboruju kolik snizit.
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod michalgt » 31 kvě 2015, 21:12

Tie piesty asi nebudu velmi ine, lebo ked som hladal nove, tak som nasiel len jeden tip. Rozdiel skor bude len v tých vackach a RJ to bude vsekto. Mozno trosicku iny tvar kanalikov. Co som hladal po katalogoch, vseky snimace su rovnake, este aj ta vaha vduchu to som si uz preveril. Takze mi ostava uz len ten imobilizer, len neviem kde to napojit na citacku. zatial som nastavil poriadne predzapal a auto ide super.
michalgt
 
Příspěvky: 77
Registrován: 13 lis 2013, 21:56

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod kopac » 31 kvě 2015, 22:25

http://www.solomiata.com/Mx5Engine.html

116ps komprese 9,4
90ps komprese 9,0
kopac
 
Příspěvky: 307
Obrázky: 2
Registrován: 24 říj 2012, 21:14
Bydliště: šumava

Re: velky problem !!!!!

Příspěvekod michalgt » 01 čer 2015, 07:56

Dobre vediet ze su tam aj ine ojnice. Ak mi vykuknu cez blok pojde tam povodny motor z 323 turbo uz aj stym turbom :) a nebudem sa stale hrat s atmosferou. Ale ten kompresny pomer sa da urobit aj znizenim hlavy si myslim, co ja mam o 0.4mm. Kazdopadne to chcem ist nastavit na brzdu ako aj omdmerat.
michalgt
 
Příspěvky: 77
Registrován: 13 lis 2013, 21:56

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 131 návštevníků