Přehřívání motoru

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod PavelS » 04 srp 2010, 08:36

Trošku jsem to promazal, myslim, že bysme se měli zvláště v těchhle užitečných tématech držet předmětu dotazu ;)

Přehřívání je jak řiká Ryba běžný na NA s Turbem pokud se min nevymění chladič...Flyinmiata se tím zabývá už strašně let a tohle je jeden z jejich checklistů než se pustíš do instalace turba. Proto bych doporučil to chlazení řešit :)

Preparation checklist for FM turbo install (supplied by Jim McBride):

1. Make sure ALL maintenance is current (hoses, belts, timing belt, water pump, brake pads, tires, etc.)
2. If not new or nearly new, then new fuel filter (regardless of #1),
3. synthetic oil change and new filter will happen with turbo install,
4. start using premium gas now
5. Install a stronger clutch if required
6. Compression and leak-down tests have already been done, right?
7. as "lean" a coolant mix as you can stand (flush coolant system, see #1)
8. Redline water wetter and a good water pump lube/anti-corrosive
9. new 180° thermostat
10. new 16 psi or greater radiator cap
11. wire your fans to operate in unison (1.6 only)

12. new plugs
13. good plug wires
14. synthetic oil in transmission and differential
15. spray penetrating oil on nuts and bolts that will need to be removed

Tady je třeba jejich nabídka:

http://www.flyinmiata.com/index.php?dept=31
Uživatelský avatar
PavelS
 
Příspěvky: 3914
Registrován: 18 led 2010, 19:28
Bydliště: Praha

Re: Přehřívání motoru

Příspěvekod Turbomazda » 04 srp 2010, 11:25

dík podívám se na to. Při tom tvým mamutím výkonu máš jakej chladič?

Vlada
Turbomazda
 
Příspěvky: 14
Registrován: 30 bře 2010, 10:43

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků

cron