A k těm pružinám si musíš nechat udělat tlumiče a pod 50 se nepodíváš
to se úplně neslučuje s tvojí cenovou politikou.
Podstatné je mít všechno nastavitelné a pak ani nemusíš přesně vědět, co a jak chceš, stačí přibližně a jemné doladění nastavíš citem, když to máš na autě.
Druhá věc je, že pokud nejsi profi řidič a technik v jednom, nemůžeš vědět, co přesně chceš, dokud si něco podobného nevyzkoušíš. Můžeš chtít, aby se to nějak chovalo, ale kvantifikovat to, aniž bys měl měřítko, je nereálné.
A poslední věc, když už se řeší podvozek tak, aby to byl opravdu schopný podvozek a ne ty naše šidítka do 25k, tak je třeba nejen nastavitelné tlumení, ale i roztažení či jak se tomu česky říká (rebound) a proto i nádržky k tlumičům. Ale takovej podvozek jezdí v MX-5 komunitě asi jediný člověk a podvozek je to za 50k+.