Beny píše:A jéje, tady se zase hází číslama, jsem zvědavej, kdo se dostane alespon na 160 koní na klice. Jinak pár postřehů: Cpát VVT písty do starýho bloku se mi jeví jako chujovina, když už to mám měnit použiju rovnou aftermarket písty a mám vyšší kompresi, ne? Nebo se na to taky dá jít opačně, hodit do toho rovnou celej VVT motor, tím spíš, když už to budu řídit laditelnou ecu. Jako bonus budu mít i VVT. Touhle cestou jsem šel já - 1995 NA + 2002 BP-Z3 + ME221. Jinak přeju hodně zdaru, jen nebuďte smutný z těch čísel, S2000 z toho prostě nebude.
Ali píše:Dovod preco sa vyuziva bp-z3 blok je schvalne iba kvoli tym piestom ktore zvysuju kompresny pomer. BP4W je iba predfaceliftova verzia a teraz zhanat BP-Z3 za dakych 1000€ vs piesty za 53.50€ +kruzky, ktore zvysuju kompresny pomer este viac?
Ako nechcem sa hadat, alebo tu mudrovat ja som skor len chcel zistit ci tu niekto robil nieco takeho a ma skusenosti, alebo by ma vedel nasmerovat
mobby_6kl píše:Tak co, už to všechny vzdali?
Když jsem auto původně koupil tak jsem rychle zjistil z webu že NA úpravy někam nevedou, ale turbo je spousta práce, dílů, váhy, a problémů s TP navíc, takže pořád jezdím na 147 koní.
Ale nedávno jsem viděl tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=3dYh__2z2H0
Svody
Sáni
Výfuk
ECU
Dává asi 26 koní na brzdě navíc. S VVT motorem myslím, že by to bylo i více. Nevím ještě jeslí na VVT jdou dát Maruha nebo jiné váčky, ale za 190-200 atmo koní bych o tom opravdu uvažoval. Ani finančně by to nemělo byt nesmyslně drahé, použít Speeduino ECU, DIY sáni, svody od kamaráda, atd. Ale počkám si ještě na konečné výsledky projektu.
Ali píše:ale zial ten limit co som si stanovil preskocit tak o vyse 100%
Winie píše:Já teda nevím jak vy, ale osobně spíš než hon za nějakým číslem 150+ mě víc trápí charakter toho motoru. Je to líná děvka, které se nechce do otáček a naprosto neodpovídá naladění zbytku auta.
Poslední rok jsem trávil tím, že jsem studoval jak upravit co nejefektivněji atmosferický motor abych se nedostal za úpravy motoru na 4000USD, protože v tu chvíli se vyplatí ten motor vytrhnout a dát tam K20/K24 a celý život se bát na STK. A resume? Nejde to. Jde si hrát s drobnostma, ale bez kompletního překopání motoru od kliky nahoru jsou mety jako 180-200 koní naprosto nedosažitelné - bavím se o non VVT BP.
Můj optimistický target s ITB, upravenou hlavou a ostřejšíma vačkama je 150-160 koní a hlavně posun max Nm někam k magickým 200Nm . Spodek 100% serie.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků