od Winie » 14 pro 2012, 11:26
kousmen: K20 tam nedas, protoze tam nedopasujes prevodovku. Je to stejný jako B16, B18 z hondy, i kdyz prehodis ten motor tak aby ti sla prevodovka dozadu, tak budes mit svody na druhy strane, nebude ti sedet prevodovka ktera neni primo razena, ale potrebujes tahla. Kdyby to šlo, tak uz mi v aute nejaka ta B16A2 vrčí (jediny co jeste zjistuju, je přestavba převodovky z NA na B16 od hondy). U F20 je to jednodussi, protože to je motor pro zadokolku. Tam vetsina tehle problemu neni, jen budes muset převařit tunel pro převodovku, a nechat si vyrobit kardan, k tomu samozrejme lepsi brzdy, palivovou pumpu a dalsi veci spojeny se swapem. Swap z S2k se da sehnat za 100000, k tomu jeste ty veci okolo a myslim ze je realny se vejit do 150000. Par miat s F20 pod kapotou jsem na netu potkal.
co se tyka swapu wankelu, tak je mi taky asi nejblizsi, ale volil bych spis atmo verzi, nejak mi ty velky vykony k miate nesedi. proste max 200 koni. Ale zastavba seriovyho motoru z FC do NA bude taky vcetne motoru aspon 50000 aby to za neco stalo.
Co se tyka motoru ktery jsem videl v miatach, tak se tam da narvat LSx, potom V12 od jaguaru, pak samozrejme CA18DET, SR20DET, RB25DET, urcite se tam vejde i V6TT z 300ZX (kód si nepamatuju), jde tam taky 4AGE, ale taky 1UZFE jak psal george, myslim si ze tam pujde i řada M motorů od BMW. Ale vsechno bude financne a časově náročnější, než upravit standartni motor.