Silentbloky,ramena,hřeben na řízení

Re: Silentbloky,ramena,hřeben na řízení

Příspěvekod dopr » 14 úno 2013, 15:43

Rikam, skoda mluvit.
Cca za tyden bych mohl poreferovat, jake ty IL silace jsou ;)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Silentbloky,ramena,hřeben na řízení

Příspěvekod Andre_fux » 14 úno 2013, 15:47

Dopr: Tak to jsem zvědavý na reference, zda jsem udělal dobře :) Budeš i pískovat ramena?
NB 1.6 (81kW) 11.09.1999 Titanium Gray II
NA 1.6 (66kW) 28.10.1996 Montego Blue Mica
„Nejsme tak bohatí, abychom si mohli kupovat levné věci.“ - Baťa
Organizace hromadných nákupů na IL se slevou Aktuální kolo
Uživatelský avatar
Andre_fux
 
Příspěvky: 2118
Obrázky: 1
Registrován: 28 čer 2011, 19:10
Bydliště: 1% Jihomoravský kraj, 99% Středočeský kraj :(

Re: Silentbloky,ramena,hřeben na řízení

Příspěvekod dopr » 14 úno 2013, 16:01

ja myslim, ze jsi urcite udelal dobre. Pro mne to byla jednoznacna volba jit do IL. Piskovat fakt nebudu (i kdyz me to sere). Rozpocet je napnuty k prasknuti a nevim nevim, jestli budu auto mit i za 2, 3 roky.
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Silentbloky,ramena,hřeben na řízení

Příspěvekod kousmen » 14 úno 2013, 16:39

Tak ke Koníčkovi se radši už nevyjadřuju... Majda je sice krapet nervózní, ale to byla i před výměnou což on neví. Můžou za to právě ty tlumiče. Jakmile nasadím BCčka, tak očekávám nirvanu. :D Co se týče vrzání, tak mi vrzly párkrát a už je ticho. Předpokládám, že se třeba za půl roku zase ozvou a udělám tam rovnou ty ďurky na snadný přimazávání. Tím odpadne i druhej problém. To co ale udělaly s přesností ovládání(nevím jestli jsem to napsal výstižně) to je rozdíl nádherně znatelnej. Ale přispěl tomu i FM stabilizátor a pravděpodobně taky FM výztuhy. Obojí se ale podílí i na té tvrdosti, takže za mě ty PUR siláče s radostí doporučím. Nehleďě na to, že už není potřeba je znova měnit...
Jináč jak je to nervózní může potvrdit Igor, kterýho jsem svezl před jeho pořízením mazdy a mám takovej pocit, že se jebnul do hlavy o střechu, když jsem jel na koťasy - kus za benzinkou je jakejsi nenápadnej hup, kde jsme si skočili. :)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Silentbloky,ramena,hřeben na řízení

Příspěvekod dopr » 14 úno 2013, 16:54

Tak ono zalezi. Kazdy ma ten prah nekde jinde. Konas je otec, tak uz starne no :D
Proste rikal, ze je to o dost tvrdsi, nez ta moje. Pokud tam ale mas ty ficury jake mas, neni se co divit. Gumovy silace ale proste logicky budou na bezny provoz mnohem vhodnejsi, nez PUR. Jednou je tam das a je pokoj. Lepsi komfort, zadna udrzba, zadne nervy s vrzanim (ja bych u toho zesilel s mym sluchem) ;) Navic s nimi nemas skoro nic najeteho (z meho pohledu).
No tak to je prasarna :D Ja se na nem maximalne tak zhoupnu. Jinak ho ale objizdim protismerem :)
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Silentbloky,ramena,hřeben na řízení

Příspěvekod kousmen » 14 úno 2013, 17:08

Jo jo, podle mě jsou to právě mrtvý tlumiče co mi kazí radost. Ale rozhodně to tvrdší je, ale ne nijak zásadně. Navíc jak jsem psal, podepsal se na tom i stabík a výztuhy. Plus teda abych byl přesnější, jsou tam i kosti 949 (na tvrdo bez siláčů). Takže se není čemu divit, že je to tvrdší. Prostě to rozhodně není jenom PUR siláčema. ;) Najeto moc nemám, to máš recht, tak uvidíme jak se to bude vyvíjet dál, i když teda myslím, že se tyhle díly nijak dál nevyvíjí. :D Prostě jednou sjedeš stejný cesty co jsi je jezdil dřív a znáš výsledek ni? Na našich cestách je dost atrakcí, na kterých se dá hned otestovat různý chování v různých podmínkách. A představa, že jednoho dne najdu hladkou silnici ve mě vyvolává chuť přitvrdit ještě víc jenom pro to jedno projetí po hezké silnici. :D To samozřejmě kecám. Myslím, že setup po instalaci BCček bude tak akorát. To se ještě pozná a pak dám vědět a svezu tě. ;)
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Silentbloky,ramena,hřeben na řízení

Příspěvekod dopr » 14 úno 2013, 17:41

Jj, souhlasim. Ten najezd jsem to vztahoval hlavne na to povrzavani. Ja jsem na tyto pazvuky totiz totalne alergicky :D Loni jsem treba takhle na asi 120km vyletu z Livorna do Chianti v Toskansku v pulce cesty na benzince sundal a nasadil blatnik, abych odstranil neprijemne vrzani, ktere mne vytacelo :mrgreen:
Naposledy upravil dopr dne 14 úno 2013, 17:50, celkově upraveno 1
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Silentbloky,ramena,hřeben na řízení

Příspěvekod kousmen » 14 úno 2013, 17:47

Uau, tak to tě radši nesvezu. Siláče už sice dlouho nevržou, ale ostatních zvuků mám v zásobě dost na pořádnej rock 'n' roll. :D
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Silentbloky,ramena,hřeben na řízení

Příspěvekod dopr » 14 úno 2013, 17:50

Ja vim, jsem magor :lol:
.:. MX-5 NC Expression, 2.0, 118kW/160 HP, L.S.D, 6 gears .:.
:.EX: MX-5 NB, 1.8, 103kW/140 HP, L.S.D, 6 gears, Nardi Torino, Bilstein B8 + Tein S-tech springs:.
Obrázek
Uživatelský avatar
dopr
 
Příspěvky: 3489
Obrázky: 3
Registrován: 14 led 2010, 11:36
Bydliště: Moravský kras

Re: Silentbloky,ramena,hřeben na řízení

Příspěvekod Winie » 14 úno 2013, 22:39

no me to prijde ze to pritvrdlo teda dost. ale mam rad tvrdsi auta. Navic proti kamosovo corradu mam americkej sedan :lol: :lol: :lol:
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Předchozí

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 163 návštevníků