vodi píše:Pořád mě vrtaj hlavou ty disky a gumy jak tu všichni píšete. Zní to hodně logicky, ale ty kola který tam mám jsou vyvážený před třema měsícema. Ještě pán v servisu říkal jak jsou rovný. A na vyažovačce by snad poznal, kdyby byly křivý.
Vodi, koplá kola ti v pohodě vyváží na nulu a ničeho si nevšimnou... věř tomu, sám jsem to zažil xkrát
Jak jsem psal, zkontroluješ si to jedině ty sám. Stačí lehké vychýlení z osy a bude to dělat tohle, ale na vyvažovačce to bude naprosto bez problémů (a málo kdo si všimne, že se ráfek jemně hýbá).
Ještě jsem někde četl, že běžná přesnost na kterou se vyvažuje v pneuservisech pro miatu nestačí, ale nevím co je na tom pravdy, v těch strojích se nevyznám
Tady je postup jak si je zkontrolovat (on to sice dělá z vnějšku, já bych ale raději zevnitř - okraj pod autem)
https://youtu.be/Vzcc-9DXRN4?t=2m6s
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)