Vždycky bude třeba aby pilový diagram převodovky seděl na momentovou křivku motoru, mám nachystanej 6q + 4.1 tak jsem sám zvědavej, mám strach že to bude pořád dlouhý.
ex: Almera Gti SR20DE; Crf 450R Supermoto daily: Primera P11 SR20DE weekend: MX 5 NA
TeeJay píše:Asi myslí to, že bude potřeba řadit tak často, že doba řazení anuluje výhodu kratšího převodu
Jo tak to si umím představit, ale naopak u silnějšího motoru, kdy se to otáčkama valí hore jak protržený. Ono třeba i v rally jezdí 6q převodovky poskládaný do 180kmh a pořád se bavíme o H-čku (né sekvenci). Je to fuk, mě to vyhovuje, páč rád kvedlám a toho mám se 4.57 dosyta .
Grafy pro Miaty jsem dělal, chápu že se někdo nezorientuje v excelu a klidně vám udělám jakou konfiguraci řeknete. Tady je základ (gumy 195/50 r15, annie 3,9 a sportive 3,6)