z principu diferenciálu píšeš nesmysl. Ano, diferenciál pošle točivý moment cestou nižšího odporu (na odlehčené kolo nebo to co se díky nižší adhezi proklouzlo), ale utažením obou kol nic nesimuluješ. Prostě jsi jen zatáhl brzdu, ale ten moment na obě strany zůstal stejný, takže ti tak leda půjde tíž tím kolem ve vzduchu otočit, ale z principu se nemění vůbec nic. Myslím, že si to pleteš s lamelovým diferenciálem který k sevření používá lamelovou brzdu k unašeči diferenciálu (zabrzdí vůči talíři jednu poloosu a tím ho uzamkne) nebo taky aktivní řízení podvozku kdy to přibržděním kol stěhuje moment jinam, ale v obou těchto případech se jedná o něco zcela odlišného než dosáhneš prostým zabržděním zadních kol. Zrovna tak pokud vyblokujete jen jedno zadní kolo, můžete u torsenu při vyřazení a otáčení druhým kolem zaznamenat větší odpor než u open difu, ale kdo to z nás asi pozná že?
Jedinou variantou, která je stoprocentní zůstává shození jedné poloosy. V opačném případě leda subjektivní pocity z řízení, i když kdo s torsenem jezdil tak to pozná hned že tam je nebo není