Nemohu nereagovat na poznámku - že "výsledek bude identický". Možná první hodinu/měsíc/rok po montáži i tyhle levné krámy fungují. Horší je to pár letech. Suprovně se pak závady na takto provedené instalaci hledají
Nedám dopustit na "gelové" propojky, které snad má patentované 3M -
https://www.3mcesko.cz/3M/cs_CZ/company ... 1734&rt=r3 (jen je třeba je koupit jinde než za 40Kč/ks u Konrada)
(pozn.: 3M neprodávám ani nejsem nijak finančně zainteresován, jen mohu tvrdit, že věci od 3M prostě fungují)To jen na okraj.
---
Současně se chci do tohoto vlákna "přihlásit", abych viděl nějaké pokroky, co kdo děláte. DRL tak nějak nemusím
(zvláště v provedení české vyhlášky, kdy zadek nesvítí).
DRL má -podle mého- smysl převážně u NA, aby se nemuselo jezdit s klapačkama nahoře.
Ale hlavní důvod, proč bych se do toho snad možná chtěl i já pustit - je, že
zapomínám světla rozsvěcet
(odkojen Volvem, kde to všechno funguje tak nějak automaticky).
Nabízejí se mi 2 možnosti:
A) dodělat automatický start klasických NBFL světel (asi něco
takového?)
B) dodělat DRL na místa mlhovek (ty nemám), ale
chtěl bych svítit i vzadu (ale ne vpředu).
Nějaké nápady/odkazy? Řešil někdo variantu B) ?
Díky, Pavel