elektron píše:Takisto len nezapocitas diely za motor a budes tlacit cca 0,5 baru so seriovym wastegate-om, ci ako si to myslel?
vhml píše:Proč vlastně nepoužíváte koncernový turbo K03s ?...
vhml píše:...než tam dát ,,turbo z liazky"....
Tommy014 píše:Asi víceméně ano, jestli tam hnedka musím dávat kovaný věci a předělávat motor...
Tomik_84 píše:Ahoj, využiju přízně odborníků a zeptám se na pár konkrétních věcí co řeším
1.) V čem mi může nedostačovat olejový chladič z ebaye za 70 + 14 eur? Asi ho stejně koupím a napíšu vám zkušenosti, ale možná tu má někdo zkušenost která mi koupi vyvrátí.. Potřebuju na stavbu turba ještě nějaké dodatečné čerpadlo na olej, nebo mi to ke chlazení stačí? Potřebuju nějaký další termostat na olej? http://www.ebay.co.uk/itm/201428602172?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
2.) Potřebuju k řízení přes MS2 ještě nějaký dodatečný boost controller? Pokud ano, jaká je minimalistická varianta?
3.) Je troufalé s 1.8 NB s turbem TD04 jezdit se stávajícím systémem chlazení motoru vodou, tzn. bez coolant reroute?
4.) Udělám coolant reroute bez vydělání motoru z auta, nebo ee?
5.) Píšete že reroute stojí 50 eur, ale to není celá sada co k tomu potřebuju, za 50 je jen ten spacer, ne? Vlákno od Whispera jsem pročetl, ale ještě nechápu co vše další je třeba - musím kupovat ten housing z Kie, nebo můžu nechat stávající, ale pak ho musím obejít flexi hadičkou? Je těch variant asi víc, že? Napíšu si přímo do vlákna od Whispera, ale kdyby měl někdo jedoduchou odpověď která mi to osvětlí, budu rád.
6.) Intercooler - moc nevím jak do tlamy NBFL s klimatizací vměstnat intercooler s funkční plochou 550x140x65mm. Dá se s tím dá poprat, nebo musí klima ven či ji předělávat? (má tu někdo na fóru fotky jak to tam nacpal? )
7.) Intercooler piping - má smysl kupovat takový univerzální kit se silikonovýma hadicema a alu trubkama, nebo z toho stejně třetinu nevyužiju? např http://www.ebay.co.uk/itm/140459822225?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
8.) Využiju s MS2 původní váhu vzduchu, nebo se to řeší jinak?
9.) Knock senzor - je na NB 1.8 sériový, nebo musím pořídit nový? Případně za jakým účelem? Je to na nějaké prvotní seřízení, nebo to potřebuju i v průběhu jízdy? Kde pořídit?
10.) Má smysl u cca 190-220hp setupu řešit vyústění BOV do zpátky do okruhu vzduchu, nebo ten přebytečný vzduch mám nechat foukat prostě do motorového prostoru a neřešit?
11.) Vstřiky - žluté z RX8 - troufli by jste si koupit za cca 80 eur nové z číny nebo se na ebay podívat na použité originál? Má s tím někdo reálnou zkušenost?
12.) Chladící kapalina - máte osvědčené doporučení z čeho ji namíchat? (setup výše zmíněný, jezdím jen když je 10°C a víc, chladič mám větší)
13.) Co prosímtě Matůši znamená "zapalovacie cievky" - myšleno jako COPs? Řešit dřív midpipe a silencer, nebo cívky?
14.) Potřebuju věc zvanou Oil catch tank?
Díky všem kdo se zapojí do odpovědí
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků