od riderhenry » 03 čer 2014, 22:19
Bilsteiny jsou dost měkké, osobně bych už teď šel asi do nějakého jiného podvozku (BC Racing, HSD nebo pro mě vrchol v podobě podvozku od FatCatMotorsport). Je ale pravda, že auto je rozhodně znatelně tvrdší. Myslím, že řadě lidí by to nevyhovovalo a třeba cestování po D1 je pro mě naprosto nepředstavitelné. Další věc je, že tvrdší podvozek se nerovná vždy rychlejší podvozek! Obzvlášť u levných "tuningových" podvozků, kde vidím prioritu především ve snížení auta, bych se celkem bál, jak to vlastně bude fungovat. I tady jsem myslím četl reference třeba na přehřívání při rychlé jízdě... I když mám ještě relativně pohodlný setup (Bilstein + FlyingMiata pružiny), i tak sem tam škrtnu podvozkem a jízda po neznámých silnicích je o něco náročnější, protože člověk musí neustále číst vyjeté koleje, větší díry a další nástrahy. A to je auto snížené o pár centimetrů...
Abych to nějak shrnul, určitě bych Bilsteiny + nějaké pružiny (dobré reference má Tein a FlyingMiata myslím) doporučil pro každého, kdo nechce postavit okruhové auto, ale chce mít trochu jistější auto na okreskách a víc se bavit. Dopr by mohl taky přihodit referenci, případně stačí pohledat v jeho topicu, jestli to někoho zajímá...
1999 10th AE
Good boys go to heaven, bad boys go everywhere.