Odlehčování MX5

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod kousmen » 24 dub 2012, 16:00

Tak jsem došel k tomu, že vyměním baterii a protože vím, že se tím dá ušetřit třebas 10kg, tak mě zajímají nějaký reference na závodní baterky. Máte někdo zkušenost nebo aspoň zprostředkovaně, co by jste mohli doporučit? Dlouho jsem chtěl Shorai, ale teprve teď jsem si zjistil cenu, která se mi zrovna dvakrát nelíbí. Tak co vy na to?
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Winie » 25 dub 2012, 10:17

taky o ni uvazuju az mi zdechne ta moje. uspora vahy docela vyrazna, jen co sem slysel tak to nepobira komfortni veci jako je treba radio a el. okna. nicmene jelikoz se odhodlavam k vyhozeni audiosoustavy a elektricky okna nemam, tak ja do ni asi pujdu
ITB Miata
LOW Prelude
SLOW Datsun
ToyToyka v procesu

https://www.instagram.com/petroldaddie/
Winie
 
Příspěvky: 3552
Obrázky: 1
Registrován: 19 led 2010, 22:39
Bydliště: Litoměřice

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod kousmen » 25 dub 2012, 11:06

Do té Shoraiky přímo? Nebo jakou sis vybral? Já právě určitě chci baterkou uspořit váhu. Rádio moc nezapínám a el. okna nemám ani nechci. Hlavně aby to utáhlo aspoň řídící elektroniku a světla. :D Docela to spěchá, tak kdyby měl někdo tip... Nechci koupit za mega prachy něco s čím budu mít jenom starosti.
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Zaplik » 25 dub 2012, 14:18

jezdím na obyčejnou 18A/hod baterku co se dává do zabezpečovačky nebo startovacích či záložních zdrojů jede to na to úplně bez problému váží zhruba 6-7 kg (můžu ju přesně zvážit) za jízdy je radio a okna bez problemu, jen pokud to nechytne na poprve tak už se tomu pak nechce ale to se u mx5 v serii nestává, stojí zhruba 800 konc. cena, jak dlouho vydrží (životnost) to nevím s autem se jezdí jenom občas a baterku vždy odpojuji po zaparkování, nebo delším zastavení. Dal bych semka fotku baterky i uchycení ale dokud toto forum nebude automaticky upravovat velikost tak to se můžu..
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod seatik » 25 dub 2012, 15:07

Pouzivas odpojovac baterky nebo oracne sundavas kabel z baterie?
Mx5 red NA 1.8 16v 96 kw, m-edition prodáno :-(
Subaru BRZ 2.0 WRB MT new
Subaru Forester XT 2.5T 2007
Uživatelský avatar
seatik
 
Příspěvky: 1970
Obrázky: 1
Registrován: 01 bře 2010, 23:35
Bydliště: Přeštice

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Zaplik » 25 dub 2012, 19:47

ručně odpojím,..
bez turba dneska jezdí už jen sekačky
Zaplik
 
Příspěvky: 502
Registrován: 02 led 2010, 20:16
Bydliště: olomoucko

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod pajo106 » 21 čer 2012, 08:33

moj poznatok - vaha v kovosrote :)
NA 96 este N/A :) bez klimy, servo, repro, radio... vyhadzanych par blbosti ako plechy okolo vyfuku, vymeneny volant, 1/2 nadrze benalu, so mnou 1090kg... predok 550/zadok 540kg, auto bez vodica 1010kg
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod kousmen » 21 čer 2012, 11:12

Tak to je krásnej nápad zajet do kovošrotu na váhu. Jenom aby se moje majda nevyděsila, že už ji nechci. :lol: Já teď čekám na úsporu váhy 11kg, jenom ta baterka ne a ne přijít...
Invisible Ride
Uživatelský avatar
kousmen
 
Příspěvky: 2932
Obrázky: 1
Registrován: 30 říj 2010, 17:47

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod Rudy » 21 čer 2012, 11:41

Musím zobrať NAčko na tu istu váhu, lebo aby ja s plným interierom iným výfukom, a saním som mal auto o 10kg tažšie. Iba ak máš Pajo strašne tažké kolesá alebo mazda v papieroch klame :D
Uživatelský avatar
Rudy
 
Příspěvky: 438
Obrázky: 2
Registrován: 16 led 2011, 12:02
Bydliště: Praha/Martin

Re: Odlehčování MX5

Příspěvekod pajo106 » 22 čer 2012, 08:00

noo v papieroch su bludy, ja mam v TP prevadzkovu 965 kg :D r888 su dost tazke pneu, disky som nevazil, ale teraz mam roty ktore by mali mat tusim 5,4kg... ale AEZ co som mal na vahe mi neprisli porovnanim v ruke nejak extra tazsie oproti tym rotam, do max. 2kg...tzn. ze teraz by som mal byt na kolesach lahsi o cca 6-10kg, ale zasa pribudol turbo kit :) asi skocim dnes znova na vahu...
honda accord coupe 3.0V6/AT/200k/LPG
honda civic 4D 5G 1.5/AT/101k
honda NC700S ABS

ex: mazda MX-5 miata 96 1.6 turbo
pajo106
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 kvě 2011, 20:54

PředchozíDalší

Zpět na Technika MX-5

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků