Stránka 46 z 47

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2019, 15:37
od tomybandit
toto vsetko som na NC riesiel pred dvoma tyzdnami. Vymena dosticiek, strmen ktory bol zaseknuty, vymena tesneni na piestiku. Mazivo bolo pribalene k tesneniam. Ale ako tu pisali chalani da sa pouzit uplne ine vhodne na brzdy. A ano zadny piestik sa musi tocit v smere ruciciek
teraz pridu na rad opletane brzdove hadicky :D

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

PříspěvekNapsal: 27 kvě 2019, 18:30
od cafe-racer
tomybandit píše:teraz pridu na rad opletane brzdove hadicky :D

Sehnal jsi někde homologované ?

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2019, 10:05
od tomybandit
Najviac sa mi pozdavaju tieto a maju ABE takze su shvalene.
https://www.ilmotorsport.de/shop/articl ... cbbe04868a
Vyhoda je ze predne hadicky maju to stredove uchytenie. Nevyhoda ze k tomu nedavaju tie medene podlozky a treba ich kupit zvlast.

Este maju tieto a tiez maju ABE.
https://www.at-rs.de/shop/index.php?pag ... acPath=460
https://www.bremsen-heinz.de/index.php? ... acPath=130

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

PříspěvekNapsal: 17 led 2020, 22:15
od Tomin
Cores píše:Predni kotouče jsou posichrovany dvěma šroubkama z totálního bláta, snad seženu nový.

Cores má pravdu. Ty šroubky jsou svou měkkostí vhodnější jako náplň do buchet. Je potřeba zvolit ten správný křížový bit a ještě mu k usazení pomoci lehce kladivem. U Brembů už vědí, tak k jejich kotoučům dávají rovnou 2 páry náhradních s hlavicí Torx (taková ta šesticípá hvězda).

Tip: na brzdových kotoučích se nachází jeden bezprizorní otvor se závitem na desítku šroub, kterým se dá kotouč z náboje pohodlně vytlačit a kladivo tak netřeba.

Mám dotaz - na starých brzdových destičkách je na zadní straně sundávcí kovový plíšek. Na nových Brembo deskách je zezadu přilepená kovová destička. Rozumím tomu dobře, že ta nahrazuje ten sundávací plíšek?

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

PříspěvekNapsal: 05 kvě 2020, 13:21
od BigBang
Zdar, potřebuju novej LZ brzd. třmen na moje NA 1.8, nicméně jsem to zoho trochu jelen, který třmen potřbuju, resp. jestli to, co jsem vybral je to správný k 250/251mm kotouči :)
třmen
destičky

Díky, BB

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

PříspěvekNapsal: 08 kvě 2020, 09:44
od BigBang
Tak jsem ten třmen objednal. Snad to bude ten správný...

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

PříspěvekNapsal: 08 kvě 2020, 10:18
od Beny
BigBang píše:Tak jsem ten třmen objednal. Snad to bude ten správný...

Třmeny (brzdiče) pro malý a střední brzdy jsou stejný. Liší se to v držáku brzdiče, kterej odsazuje brzdič dál od náboje. Desky na malý a střední brzdy taky liší, máš správný.

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

PříspěvekNapsal: 08 kvě 2020, 10:37
od BigBang
Dík :)

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

PříspěvekNapsal: 09 čer 2021, 06:50
od Cores
Podělím se s vámi o zkušenost s deskama hp plus.
Vpředu kotouče ate, vzadu zimmermany, desky oboje hp plus.
Po cca 150 vlažných km nastalo zajíždění, to už mi došlo, že to budou konečně brzdy co brzdí.
Po zahřátí je brzdný účinek neuvěřitelný a silně návykový.

Je tu ale taky druhá strana...bohužel...

Vydržely mi cca 10 000km, což je celkem fajn, ale naprosto zničily nový lak na letních 17 a po pár jízdách i zimní 16...rozžhavené části se zataví až do základu...
Dokonce jsem i viděl v noci jak z nich odletují jiskry...
Z kotoučů je po roce gramo deska na vyhození.Na Červenohorském sedle se po pár jízdách skroutily....naštěstí se po vychlazení vrátily do původního stavu..

Když jsou studené tak první brždění není problém, na co je potřeba myslet, je výjezd od vapky.
Když jsou vychlazený a mokrý, tak nemakaj skoro vůbec. Poprvé jsem málem utrhnul volant...
Nebýt zničeného laku a tím pádem nevyčistitelných věčně černých kol, jdu do nich znovu, protože je to parádní pobrzděníčko.
Samozřejmě jsem zkoušel ochranu laku, to pomohlo jen částečně..

Re: Brzdy -jaké destičky,jaké kotouče-zkušenosti

PříspěvekNapsal: 09 čer 2021, 11:42
od gramo
to mi připomnělo tohle video :) https://www.youtube.com/watch?v=d_xo4eB23Bs

Mám na NB HP+ jen vpředu a ve srovnaní s jinými auty obdobného věku bych řekl, že brzdí vcelku normálně, po zahřátí je to znatelně lepší, ale nějaký wow efekt to u mě nevyvolalo. Hlavní výhodu vidím v tom, že se nepřehřejou. V Rakousku několikakilometrové sjezdy s docela převýšením a dobržďováním z vyšších rychlostí zvládaly s přehledem, naopak se držely v teplotě, kdy fungují líp, to byl příjemný pocit. Kotouče to zvládají dobře - na doporučení Muzzyho taky Zimmermann

S tou myčkou to potvrzuju, normální desky taky po myčce brzdí blbě, ale tady se to projeví víc.
Nájezd hodně záleží na způsobu použítí -- jezdím i delší trasy, na okruhu jsem poslední dva roky nebyl. Nějaké to sedlo a pod. se do toho občas taky přimotá, ve výsledku je mám třetí sezónu.

Špiní dost, poškození laku jsem nezkoumal, ty 14" "pavučiny" asi případné jiskry asi pochytají ještě než vylétnou ven.
Občas pískají, když se jezdí moc na pohodu, po zahřátí je zase na čas klid.