No všichni tady nevozí plato vajíček ze sousední vesnice.
Pokud je znát vyříznutí padáku, mohlo by teoreticky mít význam i tohle. Chce to mít podložený zkušeností nebo teorií někoho z oboru, hned z fleku bych to nezavrhoval. Samozřejmě, že je to prkotina, která nenažene ani ň, ale když se započte placebo efekt, tak stejně jako u toho nárazníku to psychice řidiče pomůže.
Baví mě to řešit ikdyž vím, že žádnou znatelnou změnu to při běžným použití auta neudělá...
Edit: Jaký problémy myslíš Andre?
Já bych jako nevýhody viděl:
- horší přístup k dílům při údržbě a opravách
- sraní se s výrobou
Jako výhody zase:
- usměrnění proudění vzduchu a tím teoreticky o neznatelný tisíciny lepší výsledky
- pocit dokonalosti
- zamezení lítání bordelu na díly a tím pak snazší manipulace s nimi při opravách/nastavování/údržbě
- vzhled