Jenom pro jistotu:
Vypínací ložisko spojky se točí jenom když zmáčkneš pedál spojky (jinak se nedotýká spojky)
Ložisko setrvačníku se točí jenom když opět zmáčkneš spojku (jinak je spojená převodovka s motorem a mají stejné otáčky)
Ložisko na hřídeli v převodovce se točí když není zmáčkla spojka. Tzn je zařazená rychlost nebo neutrál.
Docela dobře je to u mě slyšet když se rozjíždím na 2ku - takové chroupání v řadičce.
Když jsem měl rozebraný motor a spojku, tak jsem zjistil že ložisko v setrvačníku už je KO, nicméně jeho výměna (spolu s výměnou vypínacího ložiska) nic nevyřešila.
Vytáhnout převodovku z auta není moc náročné. Ale pak ji rozpůlit a rozebrat, nevím no, nedělal jsem nikdy... Pravděpodobně by to neměl být problém. Nicméně ložisko se asi musí nalisovat atd. Určitě to jde, teoreticky i v garáží. Já převodovku rovnou vyměním, protože jsem ji měl prakticky zadarmo a tu starou pak rozlousknu
Doufám, že se k tomuto někdo ozve a objasní to
NB 1.8, 1999, LSD, brdzy: Hawk HP+, EBC UPS, BF307+, Motor: komplet GO (YCP písty, Hastings kroužky)