Stránka 4 z 7

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 10 pro 2010, 16:04
od KaCzaba
to rad slysim

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 23 pro 2010, 09:30
od Zaplik
hoši normalne to zaslepte a nereste blbosti, ja jezdim bez nej uz nejakou dobu a nic to nedela

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 28 bře 2012, 11:38
od Rudy
Boli ste niekto na emisnej kontrole s odpojeným EGR? Zaujma ma to preto, lebo na zvodoch ho nemám a o pár mesiacov mi vyprsí kontrola od bývylého majtela, že či sa mám zapodeviat dorobením vystupu na zvody alebo je to zbytočné.

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 28 bře 2012, 18:21
od riderhenry
Ja s odpojenym EGR na emisni kontrole a STK byl a bez problemu.

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 28 bře 2012, 19:59
od Rudy
Tak to ma potešilo, ďakujem.

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 08 dub 2012, 14:45
od DeTomas
Tak já jsem teď při výměně svodů taky řešil co s tím EGR ventilem. Takže jsem normálně sundal tu trubičku co vede od svodů do sání, a na straně sání jsem dal nové těsnění z tenkého plechu, které jsem si vystříhnul nůžkami, namazal červeným tepluodolným silikonem, přítáhnul zpět těmi dvěma šroubky co tam jsou a je to zatím ok. Práce cca na 1h a jsem zase o pár dkg lehčí:-) Pokud bude někdo chtít přidám foto...
PS:Takže žádný mlácení do trubky kladivem a zbytečně si tak ničit originál díl...:-)

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 08 lis 2014, 17:02
od márty
Ahoj, chtěl bych řešit zaslepení EGR.
Nechci ubrat dkg, ale spíš si nezasírat zplodinama sání, možná ubrat na spotřebě a vést do sání jen čistý vzduch.
Bude k tomu stačit když zaslepím-zneprůchodním /dám plné těsnění/ na konec trubičky co vede ze svodů do sání a nechám všechni na svém místě?
Je to takhle jednoduché?
Nebo musím i vyndat EGR ventil? Tady už nevím, protože si nejsem jistý kde ho NB 1,6 má.
Nemáte v takovým případě někdo nějaké fotky?

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 09 lis 2014, 19:22
od mojžo
EGR som zaslepil tak, že som ho vymontoval, a vyrobil také tesnenie / záslepku medzi EGR a sací trakt. Treba nechať všetko zapojené, nič neodpájať, aby riadiaca jednotka správne pracovala

EGR sa nachádza tu - je to ten plastový krúžok na fotke pod škrtiacou klapkou
http://www.msprotege.com/members/122%20Vega/DSC00155.JPG

A vyzerá takto:
[url]http://www.autolinkmx5.com/ekmps/shops/autolinkuk/images/egr-valve-mazda-mx-5-mk2.5-bp6f-20-300-used-3908-p[ekm]250x187[ekm].jpg[/url]

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 16 lis 2014, 12:35
od márty
Tak jsem to včera zaslepil-udělal jsem s hliníkového plíšku podložku pod EGR. To samé co tam bylo jen bez těch 2 děr. S trubičkou ze svodů jsem nedělal nic.
Jednotka nehlásí žádnou chybu, Auto se chová úplně normálně.
Tak jsem zvědav jestli poznám nějaký rozdíl. Poznal někdo z vás nějaký rozdíl? Reakce na plynový pedál, spotřeba ...... ?
K tomu jsem vyměnil filtr za KN, takže to je tak všechno, co jsem ochotný pro zvýšení množství přívodu studeného vzduchu do motoru udělat, při zachování origo dílů. ;)

Re: EGR ventil

PříspěvekNapsal: 16 lis 2014, 13:48
od mojžo
Ak EGR ventil pracuje správne, nedokážeš zistiť rozdiel.
Ak si zistil rozdiel, EGR bolo pokazené /pridreté a jeho zaslepenim si pomohol motoru.
To bol môj prípad.

Správne fungujúci EGR sa pri pridaní plynu okamžite zavrie a otvorený zostáva vlastne iba pri behu naprázdno a veľmi malej záťaži

EGR inak pomáha znižovať teplotu spalovacich priestorov, čo nie je zlé.